SouLGuY Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 Ik zou wel eens zelf de rente op mijn spaarrekening willen berekenen. Bestaat hier een formule voor, te gebruiken via excel of zo, om dit te doen ? Ik ben een dynamische spaarder, dus dat maakt de berekening moeilijk. Dus ik heb dus niet altijd recht op de getrouwheidspremie. Iemand werkt bij de bank ?? VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
leo1949 Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 (aangepast) Zelf ben ik ook zo bezig. Ik heb inmiddels ongeveer 12 spaarrekeningen bij diverse banken. Vorige maand heb ik nog 15000 euro van de ene rekening naar de andere overgemaakt voor een half procentje meer rente. Ik ben er heel simpel in: Degene die de meeste rente geeft mag mijn centjes beheren Ik hou alles bij met het gratis progje Rentetrekker wat je met deze link gemakkelijk kan vinden http://lmgtfy.com/?q=rentetrekker 29 december 2011 aangepast door leo1949 Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
The Iron Maiden Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 Tja, zo dachten mensen die bij Icesave spaarden ook. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Ik hou het gewoon bij 1 bank. Een vertrouwd adres waar ik gewoon kan binnenlopen als er iets is. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
leo1949 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Iron Maiden je kunt rustig de hoogste rente opzoeken maar je moet niet boven de 100.000 euro gaan inleggen. Ook moet de deposito niet te lang zijn want geld moet kunnen rollen zegt men dat is goed voor de economie. Meestal ga ik niet verder dan 1 jaar want dan komen er weer andere banken met betere voorwaarden. Dus rolt mijn geld van de ene naar de andere bank, wel kijk ik of de instelling onder de garantieregeling valt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gerard 76 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Ach,zoveel heb ik toch niet,die paar tienden verschil merk ik niet eens
Gene 1225 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Het kan blijkbaar vrij ingewikkeld zijn : iedere bank heeft zo zijn eigen regeltjes . Hier las ik iets interessants . Het gaat dan wel over banken in Belgie ( ook ING ,...) maar de principes zullen ook wel in Nl dezelfde zijn . http://www.tijd.be/r/t/1/id/9020209 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
mauspartyhouse Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 Zelf ben ik ook zo bezig. Ik heb inmiddels ongeveer 12 spaarrekeningen bij diverse banken. Vorige maand heb ik nog 15000 euro van de ene rekening naar de andere overgemaakt voor een half procentje meer rente. Ik ben er heel simpel in: Degene die de meeste rente geeft mag mijn centjes beheren Ik hou alles bij met het gratis progje Rentetrekker wat je met deze link gemakkelijk kan vinden http://lmgtfy.com/?q=rentetrekker Slimme manier van doen ! Die gasten lokken je met een mooie rente, en na een aantal maanden wordt de rente stilzwijgend in stappen verlaagd. Wegens mijn aversie tegen de huidige bankenwereld ga ik dit ook doen, ook al zou het maar om enkele tientjes rente gaan. Tnx voor de tip ! ET8000
Satdorus Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 De rente van bestaande rekeningen stijgt veelal niet mee. Om toch klanten te blijven lokken verzinnen de banken nieuwe producten met een iets hogere rente. Let je als klant niet op dan loop je dus rente mis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen