Ga naar inhoud

Formule berekening rente op spaarrekening

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou wel eens zelf de rente op mijn spaarrekening willen berekenen.

Bestaat hier een formule voor, te gebruiken via excel of zo, om dit te doen ?

Ik ben een dynamische spaarder, dus dat maakt de berekening moeilijk.

Dus ik heb dus niet altijd recht op de getrouwheidspremie.

Iemand werkt bij de bank ??

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Geplaatst: (aangepast)

Zelf ben ik ook zo bezig. :)

Ik heb inmiddels ongeveer 12 spaarrekeningen bij diverse banken. :sick:

Vorige maand heb ik nog 15000 euro van de ene rekening naar de andere overgemaakt voor een half procentje meer rente. :whistle:

Ik ben er heel simpel in: Degene die de meeste rente geeft mag mijn centjes beheren

Ik hou alles bij met het gratis progje Rentetrekker wat je met deze link gemakkelijk kan vinden http://lmgtfy.com/?q=rentetrekker

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Tja, zo dachten mensen die bij Icesave spaarden ook. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.

Ik hou het gewoon bij 1 bank. Een vertrouwd adres waar ik gewoon kan binnenlopen als er iets is.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Iron Maiden je kunt rustig de hoogste rente opzoeken maar je moet niet boven de 100.000 euro gaan inleggen.

Ook moet de deposito niet te lang zijn want geld moet kunnen rollen zegt men dat is goed voor de economie.

Meestal ga ik niet verder dan 1 jaar want dan komen er weer andere banken met betere voorwaarden.

Dus rolt mijn geld van de ene naar de andere bank, wel kijk ik of de instelling onder de garantieregeling valt.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zelf ben ik ook zo bezig. :)

Ik heb inmiddels ongeveer 12 spaarrekeningen bij diverse banken. :sick:

Vorige maand heb ik nog 15000 euro van de ene rekening naar de andere overgemaakt voor een half procentje meer rente. :whistle:

Ik ben er heel simpel in: Degene die de meeste rente geeft mag mijn centjes beheren

Ik hou alles bij met het gratis progje Rentetrekker wat je met deze link gemakkelijk kan vinden http://lmgtfy.com/?q=rentetrekker

Slimme manier van doen !

Die gasten lokken je met een mooie rente, en na een aantal maanden wordt de rente stilzwijgend in stappen verlaagd.

Wegens mijn aversie tegen de huidige bankenwereld ga ik dit ook doen, ook al zou het maar om enkele tientjes rente gaan.

Tnx voor de tip !

ET8000

Geplaatst:

De rente van bestaande rekeningen stijgt veelal niet mee.

Om toch klanten te blijven lokken verzinnen de banken nieuwe producten met een iets hogere rente.

Let je als klant niet op dan loop je dus rente mis.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen