Ga naar inhoud


is je zoontje terrorist of ben jij het "vuurwerk"


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Ja! Mijn moeder heeft het er wel ingestampt dat ik daar met mijn tengels vanaf moest blijven. Overigens werd toen de troep ook direct opgeruimd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja! Mijn moeder heeft het er wel ingestampt dat ik daar met mijn tengels vanaf moest blijven. Overigens werd toen de troep ook direct opgeruimd.

 

En jij denkt dat ik geloof dat jij op 12 jarige leeftijd alles deed wat je moeder tegen je zei? Ook als ze er niet bij was?

Nu maak je me werkelijk aan het lachen: :lol: :lol: :lol:

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons was precies zelfde. Je handen ruiken naar vuurwerk, je hebt liggen zoeken. Hup zonder eten naar bed.

 

Wie zegt mij niet dat dat joch van zichzelf zwaar vuurwerk had. Als je ook nog gaat aangeven dat hij dat illegale vuurwerk zelf in bezit had zijn de rapen gaar.

Kun je maar beter zeggen: gevonden. En waarom denk ik dat, 1 januari was het zeikes nat in heel Nederland. Dan vindt je geen droog spul meer wat je zo ff aansteekt.

 

Ik ben ook wel benieuwd naar cijfers van een "normale" dag, hoeveel vingers, handen, ogen. Als je dat niet meeneemt vertekend dat de hele discussie en ga je mijns inzien tamtam maken om niets.

Dat met die brillen is een goed idee, hoeft niet eens een wegwerpbril te zijn. Je kunt hem immers ieder jaar weer gebruiken maar ook met "verspanende" bewerkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het niet regende ging mijn vader met de tuinslang langs dat laan zodat het zeker niet meer zou werken, zelf doe ik het al niet meer sinds ik "kloksmeer" loop, dan ben ik om 12 uur 's ochtends al dronken :grin:

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze smeren de klok trouwens ook nog in o.a. Godlinze, niet alleen de 3 plaatsen die jij noemt.

 

vGnp

aangepast door vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

serieus? ook volgens de echte oude tradities? veel plaatsen zijn er pas veel later mee begonnen.

,dit is overgetypt uit een soort jaarboek dat al sinds de jaren 80 meegaat.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben je vast ook blij dat je dankzij een flinke dosis geluk al je vingers nog hebt. Want op die leeftijd zal het niet van wijsheid gekomen zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt die vuurwerkmiep terreur weer?

 

Laat ze die paar dagen en bedenk dat je zelf ook klein bent geweest bent en weken ernaar uitkeek en je laatste zakcentjes eraan spenderde.

En laten we het maar niet hebben over huisdieren, ik heb een vrouw die doodsbang is voor honden. Telkens als er weer zo'n gast met zijn "trouwe" viervoeter haar weg kruist steekt ze de weg over. En geblaf en stront overlast heb je het hele jaar door :)

Hoor je me niet over: leven en laten leven er word al teveel gezeurd in onze welvaartstaat.

vond het toch aardig dat je het terreur noemt, maar vergeleek met een andere terreur die jij ondervindt

sterker nog:

Hoor je me niet over: leven en laten leven er word al teveel gezeurd in onze welvaartstaat.

het zeuren zelf is dus ook zeer zeker terreur (dat is m'n interpretatie van jouw uitspraak)

 

doe effe normaal man, een veel gebruikte uitspraak absoluut valide in Amsterdam zoals de Amsterdammers weten, word zelfs een lachwekkende media zeur terreur in andere kwestie

 

omdat het korrigeren van mekaar (eeuwenlang doodnormaal) plots een ernstige beperking van het individue betekend?

 

het valt te bezien of wij, als het wederom knalt zoals de laatste nachten in Amsterdam, wakker worden en denken fijn toch die persoonlijke expressie om met vuurwerk zich te kunnen uiten

of dat je denkt, wederom wakker te zijn geworden na zo'n knal, hopelijk heeft die z'n ooglicht verloren en kunt verder slapen

 

geluidoverlast is terreur.

aangepast door Tonskidutch

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Tonski nog de beste wensen kerel :)

 

Met alle respect je hebt er ooit zelf voor gekozen om in een stad als Amsterdam te gaan wonen.

Daar horen de lusten bij maar ook de lasten.

 

Mocht je het in 2012 helemaal zat worden dan kan ik je aanraden om eens te zien of je bv in een plaats als Slagharen kunt aarden.

Hier leven we nog met elkaar en niets langs elkaar zoals in menige grote stad met alle gevolgen vandien.

 

Maak niet de fout om een uitgefaseerde boerderij op de kop te tikken, de schuren te slopen en vervolgens te gaan klagen: het stinkt hier, lawaai overlast van tractors die ook na 23:00 / midden in de nacht draaien tijdens het maishakselen. En vervolgens je rust af te dwingen voor de rechter. Er zit een agrarische bestemming op, dat brengt je niets :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben je vast ook blij dat je dankzij een flinke dosis geluk al je vingers nog hebt. Want op die leeftijd zal het niet van wijsheid gekomen zijn.

 

Ik heb vroeger samen met al mijn vriendjes en daar weer de vriendjes van behoorlijk wat vuurwerk afgestoken maar toen was nog een echt illegaal vuurwerk. Wij hebben allemaal onze vingers nog, een losse opvoeding wil niet zeggen dat de kinderen dan niet "wijs" of verstandig zijn.

 

Mijn toenmalige buurjongetje mocht ook niks, arm kereltje. Is later ook ongewenst gedrag gaan vertonen, ik sluit niet uit dat zijn strenge opvoeding hiervan mede de oorzaak is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach

 

Je hebt rotte eieren in een goed nest, goede eieren in een rot nest, rotte eieren in rotte nesten en goede eieren in goede nesten.

 

Als ik naar mijn 2 zonen kijk, de oudste zul je nooit betrappen op een rotgeintje, de jongste moet je regelmatig uitleggen dat ie sommige dingen die hij van plan is beter niet kan doen...

 

Wie herinnert zich niet de zoon van die man die na brandstofdiefstal achterop de kunstmatige file reed met zeer ernstige onomkeerbare gevolgen.

Die slimmert gaf de hele wereld de schuld behalve zijn vader, ik kan je melden, zijn manier van denken staat niet op zich...

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Tonski nog de beste wensen kerel :)

 

Met alle respect je hebt er ooit zelf voor gekozen om in een stad als Amsterdam te gaan wonen.

Daar horen de lusten bij maar ook de lasten.

 

Hoi theparasol,

klopt absoluut dat ik daar ooit zelf voor gekozen heb, alhoewel dat ook wegens werk vinden is.

maar boven in de berichten staan toch heel veel reacties van mensen buiten Amsterdam

nu goed, natuurlijk heb je het (probleem) maar te slikken.

we gaan een rustig jaar tegemoet :grin::whistle:

 

echter men beseft een en ander is en blijft terreur die velen raakt / anders dan mobbing + bossing + stalking etc etc.

ciao

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...