StevenNoppe Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 Werkt tv-vlaanderen op gelijk welke TV's die DVB-S2 ondersteunen en waar je en CAM kunt in steken?
Kabeltje87 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Zou moeten, want dat is nu net de bedoeling van de CAM. Maar kan je hier geen bevestiging over geven. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Pletskop Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Werkt tv-vlaanderen op gelijk welke TV's die DVB-S2 ondersteunen en waar je en CAM kunt in steken? Inderdaad zou moeten, tenminste als je een officiële TVV-cam gebruikt. Op de FAQ van TVV staat er trouwens een overzicht van de gecertifieerde ontvangers EN televisies (http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/klantenservice/vragen.aspx; rechterkolom, 3de rubriekje) Groeten, Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
StevenNoppe Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Geplaatst: 30 december 2011 ja maar dat is het net nu he, mag ik problemen verwachten als ik een tv koop die niet gecertificeerd is door TV VL?
Pletskop Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 ja maar dat is het net nu he, mag ik problemen verwachten als ik een tv koop die niet gecertificeerd is door TV VL? Tja... als we dat maar wisten, he? Ik zou me er alvast niet op riskeren of toch eerst hier - of op andere fora - naar ervaringen peilen als je éénmaal definitief weet welk toestel je wil aanschaffen. Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
vladimirke Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Probeer een CAM en een kaart ergens te lenen als je zelf geen hebt en ga ermee naar de zaak waar je die TV wil kopen. Iets anders zie ik niet meteen als oplossing. Je kan het natuurlijk ook aan TVV vragen maar ga ervan uit dat je een antwoord krijgt dat prachtig geformuleerd is en totaal geen antwoord geeft op je vraag. Dus zelf proberen is het beste.
Pletskop Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Probeer een CAM en een kaart ergens te lenen als je zelf geen hebt en ga ermee naar de zaak waar je die TV wil kopen. Iets anders zie ik niet meteen als oplossing. Dan moet die zaak ook al een TVV sat-connectie beschikbaar hebben... Groetjes, Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
StevenNoppe Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Geplaatst: 31 december 2011 (aangepast) Het is in een winkel waar je zeker de tv niet kunt proberen 31 december 2011 aangepast door StevenNoppe
vladimirke Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Dat wordt dus een moeilijke keuze. Welke TV is het? TVV ondersteund wel een heel gamma Samsung's, Loewe's en Sony's. Die aansluitingen van een CAM liggen vast in duidelijke afspraken en in theorie zou het gewoon moeten werken maar als we over een flink bedrag spreken neem je die gok uiteraard niet.
StevenNoppe Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 Merk is medion, zegt al genoeg zeker
Pletskop Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Merk is medion, zegt al genoeg zeker Hebben ze geen retour policy bij de ***geen-reclame***? Of is dat alleen maar als er effectief een defect is aan het toestel? Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
De_Perre Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 (aangepast) Kan wel zijn dat er in Duitsland al ervaringen zijn met modules van andere providers in dit type/merk TV. Google kan je misschien verder helpen... alvast een andere draad gevonden op dit forum: http://www.sat4all.com/forums/topic/314325-medion-32-led-tv/ 3 januari 2012 aangepast door De_Perre [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
marcske Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Heb me 6 tal weken terug een gecertificeerde TV gekocht van Samsung 32inch, een cam vanTVV + kaart ingeplaatst en deze werkt perfekt op de 3 astra's. Kan ook 1 programma opnemen op DVD-recorder of externe harde schijf via USB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen