Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

voor belgen:

hi,

de ministers en etc,hebben heel wat moeite gedaan om ons te overtuigen om Idtv te nemen,en zowel bij TN als bij BC,hadden ze 9%BTW gegeven.

Volgens HLN,zal die 9% opgetrokken worden naar 21%BTW.

Dank U heren ministers om ons zo in de val te lokken,en achteraf ons geld af te nemen. :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Het oude tarief was 12% en gaat nu inderdaad naar 21%. Ook bij TVV zal het nieuwe tarief 21% zijn. Of TVV hierbij de basisprijs (bedrag zonder BTW) naar beneden haalt, denk ik niet.

aangepast door Lithion
Geplaatst:

net gekeken op diverse site's,en de prijs is al aangepast.bvb de themapakketten bij bc via bc of sc,zijn 40 cent duurder.

het totaal pakket bij sc is nu 51€ ipv.50€. :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Vandaag een brief gekregen dat er bij de volgende factuur een euro bij komt (top pakket). De extra kaart blijft op 2.5 EUR

aangepast door Lithion
Gast technoboy

Op (tv-vlaanderen.be/zenderaanbod_basic_plus.aspx) is te lezen dat er 1€ bijkomt, maar naar goede gewoonte van het bedrijf werd ik daarvan niet in kennis gesteld, nog via mail of brief.

Ze hebben gewoon schijt aan je, eenmaal je een abo hebt genomen en getekend, dien je enkel nog langs te kassa te passeren, verder is het alsof ze aan de andere kant van de planeet huizen.

Ik doe dit contract nog uit en dan is het over en uit.

aangepast door technoboy
Gast technoboy
Geplaatst:

Geluk, deze prijsverhoging houdt in dat per direct kan opzeggen, anders zit je weer voor 24 maanden vast, men weze hierbij gewaarschuwd.

Geplaatst:

Geluk, deze prijsverhoging houdt in dat per direct kan opzeggen, anders zit je weer voor 24 maanden vast, men weze hierbij gewaarschuwd.

Als dit een prijs verhoging is puur door het verhogen van de BTW denk ik niet dat je dan kunt opzeggen.

Ik bedoel daarmee als de prijs van het TVV abonnement exclusief BTW gelijk blijft is er geen sprake van een feitelijke contract verandering van hun kant uit.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Gast technoboy
Geplaatst:

Ik kan opzeggen, dat is ook door hun bevestigd, en in de inmiddels ontvangen brief ook vermeld,de prijs is zijn geheel veranderd en dit geldt ook voor de andere paketten,

Geplaatst:

Ok dat wist ik niet.

Had je bij de vorige post ook niet vermeld dus vandaar mijn reactie.

Dat is je geluk dan dat ze ook de pakket prijs hebben veranderd.

Succes met opzeggen dan maar. :grin:

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Gast technoboy
Geplaatst:

Alleen staat er in die brief weer zo een vreemd opgestelde text dat ik het morgen eens laat uitspitten door iemand met de nodige kennis ter zake, sorry maar het vertrouwen is hier weg in die lui van TVV, en wil weten of er geen addertjes onder het gras zitten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...