humaxima Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Hoi, Waar kan ik een fta lijst (astra 1,2,3, hotbird) van henksat of iemand anders vinden? Bvd alvast Gr.
cookie monster Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 >wekle ontvanger ?? Anders , persatellliet , FTA scan = handig C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
humaxima Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Geplaatst: 31 december 2011 Hoi, Het gaat om een dm600 en daar staat pli open op. Gr.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Humaxima, als je toch al de settingslijstjes van iemand anders gebruik, zoals die van Satje07, kun je in de nieuwe dreamboxedit 5.0.0.3 heel makkelijk de geladen lijst filteren en alle gecodeerde zenders weggooien dan heb je een FTA lijst. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
humaxima Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 Hoi Tonskidutch, Bedankt voor je reactie. Zat ik ook aan te denken maar dacht als er wellicht zo'n lijst bestaat, dan scheelt dat weer werk :-) gr,
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Hoi Tonskidutch, Bedankt voor je reactie. Zat ik ook aan te denken maar dacht als er wellicht zo'n lijst bestaat, dan scheelt dat weer werk :-) gr, nu ja, dat is wel zo, maar als je dreamboxedit opent om een lijst van anderen in de receiver te zetten dan is het wellicht enkel 5 a 10 minuten extra tijd, en je krijgt oefening in het bedienen van de dreamboxedit (5.0.0.3 is wel mooi hoor) ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
humaxima Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 Ik gebruik de laatste van Hensat en ik filter op unencrypted en ik zie toch gecodeerde zenders er tussen. Doe ik iets fout?
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 (aangepast) Ik gebruik de laatste van Hensat en ik filter op unencrypted en ik zie toch gecodeerde zenders er tussen. Doe ik iets fout? wellicht niet, ik zelf begin eerst met weghalen wat ik toch niet ontvang aan satposiites dan neem ik de bekende pakketen / providers die ik wegdonder dan filter ik op unencrypted daar zitten enkele die in bepaalde pakketten opgenomen zijn maar voor ons toch FTA zijn. ciao voorbeeldje ITV en ITVHD daar is toch een en ander FTA 5 januari 2012 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
humaxima Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 (aangepast) Wel wazig, dat die optie gewoon niet werkt. En filter je op encrypted, dan vindt ie niks :-( Waar is die tijd van de Humax5400 tools gebleven, de opties werkten toen gewoon. Ik zal op zoek gaan naar een andere tool die zoiets simpels moet kunnen doen, thankx iig voor het meedenken en hou mij aanbevolen voor een betere tool 5 januari 2012 aangepast door humaxima
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 hier wel, sorry dat is zelfs op linux dreamedit_wine Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen