Lorenzo888 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Beste mensen, Ik ben in het bezit van een dreambox 500 C, deze werkte gewoon in regio Utrecht. Nu ben ik verhuisd naar Den Bosch en de dreambox doet het hier niet. Weet iemand op welke frequentie ik moet scannen om de dreambox werkend te krijgen, of is dit niet mogelijk in regio Den Bosch? Lorenzo
Rigolo Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 De frequentie kan je vinden in de ziggo handleiding digitale tv bij het hoofdstuk frequenties en netwerk nummers. google even naar deze pdf
hagen72 Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Beste mensen, Ik ben in het bezit van een dreambox 500 C, deze werkte gewoon in regio Utrecht. Nu ben ik verhuisd naar Den Bosch en de dreambox doet het hier niet. Weet iemand op welke frequentie ik moet scannen om de dreambox werkend te krijgen, of is dit niet mogelijk in regio Den Bosch? Lorenzo Gewoon opnieuw scannen van af 60 -900 Mhz
De_Muts Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 hier een zenderlijst voor regio den bosch. na installatie even opnieuw scannen en alles werkt weer. dm500.zip VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen