Sigma Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Daar heb ik mijn reden voor nl 1pm rede is????????? Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
icesat Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 trouwens thkx profil maar wist ik al alleen kan je m nergens stoppen Je kan eventueel een stopscript voor cccam maken in bijlage een test voorbeeldje gemaakt uitgepakte bestandje zetten in de map usr/script en attributes chmod 755 geven Dan kan je in het emu menu tussen de overige cams stop CCcam selecteren om te starten gewoon terug cccam kiezen Heb je eigenlijk wel een menu waar dat je de cams kan kiezen?
JohnBr Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 trouwens thkx profil maar wist ik al alleen kan je m nergens stoppen 1pm Selecteer "Camd off" en dan stopt ie....
1pm Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 johnbr thkx en sigma de reden dat ik deze soft draai is om teste redenen nl voor mezelf en johnbr ga ik proberen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen