Klablabla Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Hallo, Sinds vorige week heb ik een Amiko Alien staan. Ik heb bijna alles aan de praat behalve de PVR functie. Als standaard gebruik ik Enigma2 van RSP. Wat me niet lukt is iets opnemen of timeshift. De HDD die eraan zit op meerdere manieren geformateerd wil niet baten. Begeven moment wel iets op kunnen nemen maar dan zet hij alleen de datum neer .ts. Ook lukte het niet om dat bestand af te spelen. Begin tijd 0:00 eindtijd -0:00. Iemand nog een idee... alvast bedankt.
kezza Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Wat bij mij nog weleens hielp was op de pc formateren in fat-32, aansluiten op de box en nog een keer door de box laten formateren. Andere oplossing is om op een Linux pc in ext3 te formateren. Kan natuurlijk ook zijn dat de box hem niet lust.... Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
thisone Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Hallo, Sinds vorige week heb ik een Amiko Alien staan. Ik heb bijna alles aan de praat behalve de PVR functie. Als standaard gebruik ik Enigma2 van RSP. Wat me niet lukt is iets opnemen of timeshift. De HDD die eraan zit op meerdere manieren geformateerd wil niet baten. Begeven moment wel iets op kunnen nemen maar dan zet hij alleen de datum neer .ts. Ook lukte het niet om dat bestand af te spelen. Begin tijd 0:00 eindtijd -0:00. Iemand nog een idee... alvast bedankt. Die problemen heb ik met mijn alien onder E2 ook, onder spark draait dit wel prima mits de schijf/stick snel genoeg is. Ook met E2 op de Azbox is dit een bekend probleem. Groet Niek Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C), 3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5
jacobus Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 Waarom niet gewoon spark gebruiken? Ik heb mijn Alien bewust op Spark laten staan, en ik moet zeggen, het werkt prima. Nog geen enkele vastloper oid gehad.
spran062 Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Je moet eerst hdd mouten daarna de box de uit/aan knop gebruiken ofwel op nieuw opstarten. Daarna in het menu bij harddisks instellen. Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141 Humax 5400, Venton 200HD Amiko 8900HD lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen