Gast peterp Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 (aangepast) wie heeft er op 1 jan 2012 het nieuwjaarsconcert op de nederlandse kanaal opgenomen meestal is het van 11.00 tot ongeveer 13.45. ik ben vergeten om de opname te progameren 1 januari 2012 aangepast door Puch Onduidelijk onderwerp
edje-ken Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 kan je niet die van vorig jaar (of de jaren ervoor nemen) volgens mij is het toch elk jaar hetzelfde edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast peterp Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 bedankt voor de reactie ik merk hieraan dat je dus ook elk jaar kijkt!!!!!
leo1949 Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Bij uitzendinggemist is de uitzending nog te zien. Met het progje Gemistdownloader kan je de uitzending opslaan op de H-disk. http://lmgtfy.com/?q=GEMISTDOWNLOADER Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
vGnp Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Volgens mij is dit dezelfde: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Beobuddy Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Eventueel heb ik wel de ZDF-HD versie voor je. Ging er van uit dat de ZDF uitzendingen van betere kwaliteit zou zijn. Maar nu met Ned1HD met zijn DolbyD kanaal zal het wel gelijkwaardig zijn. Overigens is het concert anders dan voorgaande jaren door de aanwezigheid van het jongenskoor en andere filmpjes tussendoor. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen