Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hoe kan ik mijn schotel 110cm, met motor , goed uitrichten,

nulpositie instellen, hij kan nu niets vinden , staat dus stil op astra1,

als ik hem laat zoeken draait hij alle kanten op en blijft dan ergens op niets staan.

ik woon in winterberg, duitsland, en kan hier niemand vinden die dit voor mij kan doen.

wie helpt mij?????????????????.

aangepast door Puch
Onduidelijk onderwerp

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Neem in jouw geval de Eurobird 9A op 9 graden Oost als nul-referentie. Die satelliet ligt voor jouw bijna in je eigen zuiden, (zie coördinaten). Zorg dat de houder, of paal, waar rotor en schotel aan bevestigd zijn, waterpas staat, zet de rotor op 0 graden en draai dan beide, (rotor en schotel samen) links of rechts, tot je signaal hebt van de Eurobird 9A. Wanneer je op je tuner de USALS configuratie activeerd, en jouw coördinaten (51.1935 NB, 8.5276 OL) ingevuld hebt, vindt hij daarna de zichtbare satellieten. Dishpointer.com is je vriend in deze.

succes,

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen