newbie007 Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Ben in het bezit gekomen van een draaibare (via 36V actuator) prime focus schotel met hierin opgehangen een meganische polarizer. Mijn vraag is: zijn er uberhaupt HD ontvangers met een 36Volt uitgang om een actuator te voeden en een polarizer aan te sturen (zoals o.a. Echostar die vroeger maakte).
Puch Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Indien je geen vind kan je gaan werken met een V-Box II Dat zet disecq sturing (aanwezig in alle moderne ontvangers) om en stuurt het door naar een 36v actuators. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
hagen72 Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 (aangepast) Ben in het bezit gekomen van een draaibare (via 36V actuator) prime focus schotel met hierin opgehangen een meganische polarizer. Mijn vraag is: zijn er uberhaupt HD ontvangers met een 36Volt uitgang om een actuator te voeden en een polarizer aan te sturen (zoals o.a. Echostar die vroeger maakte). Enige tijd geleden ben ik aan een Hirschman set gekomen, dit is een analoge ontvanger met bijbehorende positioner box met 36 volt uitgang. Maar waarom niet gewoon een diseqc set, ik denk dat 36 volt rotor cq positioner en evt een polarotor om de LNB Hor/vert tezetten (14-18V) niet meer tevinden is 2 januari 2012 aangepast door hagen72
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen