wikisew Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Hallo Allemaal, In het verleden heb ik een dreambox dm500 gehad, maar omdat de meeste zenders HD werden heb ik een Dreambox DM800 PVR gekocht. Het probleem waar ik tegen aan loop is dat als ik op Astra 2 (100%) signaal heb dan kan ik het opslaan (doormiddel van het groene knop in te drukken). Ik druk dan de groene knop maar er gebeurd niets, je zou dan eigenlijk zeggen dat de positie is opgeslagen. Zodra ik dus naar Astra 1 ga en weer terug naar Astra 2 ga dan ben ik het signaal van Astra 2 kwijt. Ik krijg het signaal dus niet opgeslagen. Ook als de schotel gaat draaien zie ik dat die dan op ongeveer 24 graden vast kom te zitten. Ga ik het handmatig verdraaien bij de motor buiten op 28 graden dan doet hij het wel. Ik heb veel plezier met de HD kanalen alleen kan ik nu niet overgaan naar de Satellieten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
icesat Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Welke motor gebruik je? Bij Diseqc motoren zoals bv.SG-2100A is het voldoende om alleen de lengte- en breedtegraad van jouw locatie in te vullen. Dan staat alles goed mits je de schotel optimaal hebt uitgericht.
rommelaar Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 En kijk dan even of usals staat aangevinkt. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen