Jürgen Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Ik krijg het idee dat het atmosferische storingen zijn, Ik denk dat je het bij het goede eind hebt want er zijn voor vandaag heftige zonnenstormen voorspeld die invloed kunnen hebben op apparatuur. Schijnbaar is dit in het noorden al begonnen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Dream beginner Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Ik zit nu enkele dagen op deze versie, en waar ik met de vorige versies telkens meldingen had over gecodeerde zenders en steeds trager worden met zappen (na veel zappen), moet ik zeggen dat ik die niet meer heb gehad sinds de update. Ben dus eigenlijk wel tevreden. Ik heb nog geen opnames gemaakt dus dat kan Ik niet beoordelen. Maar die dagelijkse ergenis van meldingen zijn voorbij :-)
Sathans Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Na enig aarzelen n.a.v. wisselende berichtgeving door diverse gebruikers FW 109.90 er toch es opgezet via vaste netwerkverbinding gisteravond.. procedure ging probleemloos, ook geen vastlopers na afloop. Nog geen fabrieksreset gedaan, even afwachten of de box zonder mankementen of storingen blijft werken. Meerdaagse EPG werkt niet langer dan twee dagen vooruit maar lijkt niet direct aan deze FW te wijten, CD is mogelijk aan het experimenteren met verschillende progjes. Ziggo instap abo Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA VU+ Solo 4k
Dutch Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 (aangepast) Ik denk dat je het bij het goede eind hebt want er zijn voor vandaag heftige zonnenstormen voorspeld die invloed kunnen hebben op apparatuur. Schijnbaar is dit in het noorden al begonnen. Ik had gehoopt gisteren het noorderlicht te zien hier maar helaas. Vandaag het inlezene van de zenders nogmaals geprobeerd en het ging helemaal goed zoals voorheen. Behalve de EPG - die is waardeloos.Ik krijg alleen de EPG binnen voor Ned 1 en RTL4 en SBS6 - rest is leeg. Is hier iets aan te doen? 25 januari 2012 aangepast door Dutch MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 januari 2012 Auteur Geplaatst: 25 januari 2012 Er was schijnbaar een EPG storing bij CanalDigitaal. Nu werkt het weer?
David1980 Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 Er was een storing Alfons 24 januari 2012: EPG-storing Er is een probleem met de informatie voor de Electronische programma gids (EPG) De informatie van na de 24ste januari wordt momenteel niet uitgezonden. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Wanneer de informatie beschikbaar is wordt deze automatisch ingeladen wanneer men naar zenders kijkt http://www.canaldigi.../meldingen.aspx UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Joh14vers6 Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 Er was. Dus nu niet meer. VU+ Uno 4K SE Zgemma 7HS 4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra
de onbekende Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Tja, ik zou toch een fabrieksreset doen zoals aangeraden door Rebox. Je raakt hierdoor veel achtergebleven informatie kwijt die de boel kan gaan verstoren. Nee duurt echt zo lang en als het niet nodig id doe ik het niet alles werk zoals het moet en dat is he belandrijkste of niet dan gegroet....
ton2207 Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Een fabrieksreset duurt niet langer dan een minuutje of 5 hoor! Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Ronald12345 Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Draai nu al vanaf begin januari met deze software. Alles doet het uitstekend. Alleen heb ik af en toe (2 a 3x per week) dat ik een opname niet weg kan gooien. Ik vraag me af wat de reden is, Ik kan ze via de pc wel weggooien. De bestanden staan op de interne schijf van de Rebox. Op zich niet zo'n groot probleem maar het zou mooi zijn als het goed ging. Overigens nemen wij heel veel op, zeker 5 programma's/ films/ serie's per dag. Met vr. gr. Ronald Rebox 9000 HD PVR v1.11.07 1TB WD10EURS AV-GP Samsung C8700
evloe Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Hoi, Tijdens De wereld draait door om 20:10 uur stond de rebox muur vast. Zomaar zonder enige aanleiding! De afstand bediening reageerde nergens meer op en moest de Rebox van stroom halen en weer opnieuw aanzetten. Toen had ik weer beeld. Gr, Ed
ton2207 Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Draai nu al vanaf begin januari met deze software. Alles doet het uitstekend. Alleen heb ik af en toe (2 a 3x per week) dat ik een opname niet weg kan gooien. Ik vraag me af wat de reden is, Ik kan ze via de pc wel weggooien. Als je de Rebox uit zet, of in de deep standby kun je ze daarna wel weggooien. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
De_Perre Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 soms helpt eerst verplaatsen naar een andere map ook [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
David1980 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Hoi, Tijdens De wereld draait door om 20:10 uur stond de rebox muur vast. Zomaar zonder enige aanleiding! De afstand bediening reageerde nergens meer op en moest de Rebox van stroom halen en weer opnieuw aanzetten. Toen had ik weer beeld. Gr, Ed Zal wel een bug in de software zijn Ed, wnat ik had er ook regelmatig last van (( UPC Horizon + Samsung EU55D8000
ton2207 Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 soms helpt eerst verplaatsen naar een andere map ook Soms? Of altijd? Dit wist ik namelijk nog niet. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen