dark-angel-djin Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 hoi , ooit was het eens en linux forum waar ik heel veel van heb geleerd kijk nu eens als je de linux forum opent is het niets anders dan cccam ..... of oscam ..... hoe server voor .....cam of welke distro voor ......cam word linux nu echt aleen voor server vor die cam gedoe gebruikt ??? jammer van het forum verander de naam dan naar linux server forum :-)
ruwebol Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 (aangepast) Misschien omdat het soms lastig kiezen is of je voor het HTPC forum of Linux forum moet kiezen. Bij mijn eigen profiel staat dat ik het meest actief geweest ben in "Linux & Co." al is dat in zijn geheel niet indrukwekkend Als je echter op http://www.sat4all.c...opicfilter__all drukt en een aantal keer op "volgende" drukt dan zie je toch dat het reuze meevalt. Een server kan voor vele dingen gebruikt worden. Met behulp van o.a. dit forum wist ik toch enkele problemen op te lossen met mijn server die dient voor sat tv kijken, mythtv, ubuntu, transmission, ssh, nfs, apache en natuurlijk cccam die erop draait. Voor echt specifieke Ubuntu vragen b.v. wijkt men misschien toch uit naar de betreffende forums. Natuurlijk zou ik ook graag zien dat meer mensen op Linux & Co. posten Voor mij is Linux en server hetzelfde. Kan me geen Windows en server forum voorstellen of bezoeken hier 2 januari 2012 aangepast door ruwebol DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.
verkerkbr Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Beste D, het ¨probleem¨ is dat Linux voor andere toepassingen en ook op de Desktop, dat het zo goed en betrouwbaar werkt, zodat er haast geen vragen of problemen zijn. Je kunt als Linux gebruiker niet meer meepraten over het laatste computer virus of malware probleem. Want die heb je niet. En de steeds terugkerende vraag welke virus scanner ik gebruik, kan ik ook al niet beantwoorden. Extra drivers of een CD van de fabrikant van de hardware is een zeldzaamheid. En mijn systemen worden ook niet trager bij een upgrade. Tja, en dat is inderdaad erg saai. Dus wat blijft er over ? Het instellen van Linux voor bepaalde server functies. Groet, Bram
Beheerder Michel Geplaatst: 3 januari 2012 Beheerder Geplaatst: 3 januari 2012 Ik snap niet waar topic starter zich druk over maakt. Alle topics hebben een duidelijke onderwerptitel, dus kan je ook duidelijk zien welke topics je niet moet openen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten