Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Heb van de week een VU+ Duo gekocht met Openpli image, nu heb ik de webinterface old geinstalleerd via de plugins. Als ik dan naar mijn box ip ga krijg ik wel een webpagina maar niet zoals het hoord volgens mij:

Screenshot

Wat doe ik fout ?

Dreamstream en Dreamdroid werkt ook niet, wel met DM7025+openpli

aangepast door Puch
Onduidelijke onderwerpstitel

Geplaatst:

Ik kan er naast zitten, maar het lijkt erop of je browser de .png plaatjes niet wil laden.

Als je kunt zou ik het eens met bijv. Firefox uitproberen, die werkt meestal beter samen met de Webinterface.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Geplaatst:

Heb je de Vu al herstart sinds de installatie van de browser.

Die installatie van die plugin wil wel eens mis lopen.

Daarna via menu / applicaties de instellingen van de webinterface controleren.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

menu/applications groene knopop voor downloaden dan onder extensions, of je hebt een te oude pli versie er op

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Hallo,

Heb van de week een VU+ Duo gekocht met Openpli image, nu heb ik de webinterface old geinstalleerd via de plugins. Als ik dan naar mijn box ip ga krijg ik wel een webpagina maar niet zoals het hoord volgens mij:

Screenshot

Wat doe ik fout ?

Dreamstream en Dreamdroid werkt ook niet, wel met DM7025+openpli

of het nu die webinterface is die PLI niet mag aanbieden (en als alternatief de OPENwebif gebruikt kan worden ) weet ik niet

maar als je al een deel van de pagina ziet lijkt het eerder op een windows / software blokkade inzake veiligheid

voeg het IP_adres van de VU+ eens toe aan de internet opties vertrouwde netwerken

en aan je firewall uitzonderingen toevoegen.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

menu/applications groene knopop voor downloaden dan onder extensions, of je hebt een te oude pli versie er op

Van de week nog systeem update gedaan, maar zal straks nog eens kijken.

of het nu die webinterface is die PLI niet mag aanbieden (en als alternatief de OPENwebif gebruikt kan worden ) weet ik niet

maar als je al een deel van de pagina ziet lijkt het eerder op een windows / software blokkade inzake veiligheid

voeg het IP_adres van de VU+ eens toe aan de internet opties vertrouwde netwerken

en aan je firewall uitzonderingen toevoegen.

ciao

Kan me niet voorstellen, vanuit mijn laptop (win7) of tablet (android) geven beide het zelfde weer. Ook vanuit mijn werk het zelfde.

Mijn DM7025 met pli doet het wel gewoon zonder problemen.

tevens kan ik wel klikken op de links van de vu webpagina maar er gebeurd niks.

Geplaatst:

Hallo

Ook niet misschien de webinterface black of white remote geinstaleerd?

Dit ging bij mij ook niet goed

Weer verwijderd en hier was het probleem opgelost

Ik zie wel dat ik beid eversie's old heb geinstald

Dus ook de old-src

Weet overigens niet wat het verschil hier in is

Groetjes

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Geplaatst: (aangepast)

zojuist ook nieuwe bootloader geinstalleerd, en nieuwe software. kijken of het nu wel goed gaat.

Edit nu doet hij het wel. (heb nu alleen geen beeld door de harde wind)

aangepast door TheRaver
Geplaatst:

hallo Raverx,

heb je naast installeren van nieuwe bootloader en software nog iets anders gedaan? Ik heb namelijk ook een probleem met webinterface. Nieuwste software (van vandaag), webinterface old en old-src geïnstalleerd, box herstart via knop op achterkant, niet gelukt, alles weer gedeïnstalleerd, en dat zo'n 3x, toevoeging voor black remote geïnstalleerd en weer weggehaald, ook Openwebif geprobeerd (kreeg direct na installatie een groen scherm) en weer weggehaald. En het is nog niet gelukt. Op pc alles nagekeken, ook herstart (je weet maar nooit) maar geen resultaat. Krijg op m'n pc (Apple) bij intypen van ip adres het bericht dat ik een naam en w.w. moet intypen, maar dat heeft mijn vu duo niet. Van box naar pc gaat zonder problemen. Bij netwerkbrowser zie ik alle netwerkapparaten.

Vreemde is dat ik gisteren heel even wel naar m'n vu kon op de pc, zonder naam of wachtwoord. Had toen niets extra's gedaan, ook niet de box afgesloten ofzo. Na even weg te zijn geweest kon ik er trouwens niet meer in.

Iemand een idee?

Groetjes Pien

Geplaatst:

als jullie een flash uitvoeren, zetten jullie in de netwerkinstellingen een vast ip-adres of gebruiken jullie dhcp?

als het middels "dhcp gegeven ip-adres" anders is dan voorheen heb je een probleem bij bepaalde pc's mac's of computers.

indien het ip wijzigt moet je bewust weer toegang geven tot dat ip (in <- -> out )

firewalls zoals F-secure zijn een gedrocht (dat ter zijde vermeld)

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo sat vrienden.

ik heb sinds gisteren een VU+ Ultimo toestel aangeschaft.

Het draait OpenPLI.

Alles werkt perfect zoals op mijn 2 dreamboxen 800 HD, maar ik kan de webinterface niet openen.

Als ik http://ip_address_van_de_vu intik dan krijg ik een connection error scherm.

Dus niets van een scherm om de VU+ te zien als webinterface en een beeld op de PC te krijgen.

Is er iets dat supplementair geinstalleerd moet worden in PLI (tja, ik gebruikte tot nu toe altijd gemni op dreambox).

Bedankt voor jullie info.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:

Dank je voor je reactie Tonski, maar ik gebruik een vast IP adres, juist om te voorkomen dat ik steeds opnieuw toegang moet geven. IP adres staat nog goed, heb ik ook nagekeken.

Stefaand, bij de plugins (menu/applicaties/groene knop downloaden/extensions) moet je voor de vu+ duo de webinterface downloaden, anders kan je sowieso niet naar je box. Voor de ultimo zal je mogelijk ook iets moeten downloaden.

groetjes Pien

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...