Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De webinterface was niet geinstalleerd.

Heb dat gedaan en nu werkt het wel.

toch bedankt.

aangepast door Stefaand

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:

Voor iedereen die geïnteresseerd is c.q. heeft meegelezen, ik heb het nu ook voor mekaar, maar wel via Openwebif. Heb die toch nog maar een keer geprobeerd en installatie ging nu wel goed. In IdreamX vervolgens via voorkeuren de poort aangepast en ook dat werkt weer.

Maar toch begrijp ik niet waarom de webinterface-old bij mij niet werkte en bij anderen wel.

Nou ja, eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Groetjes Pien

Geplaatst:

Pien,

in sommige gevallen ligt het aan de webbrowser zelf, of de addons die aan de Browser zijn toegevoegd

en dus een klein belangrijk onderdeel van het >webinterface< niet toestaan op je PC Apple of Linux bak.

webbrowsers zijn inmiddels natuurlijk redelijk goed beveiligd en kunnen daarmee iets "blokeren"

maar dus ook zo addons voor de webbrowser.

in zo'n geval altijd even via een andere PC kijken en evenwel eens een andere browser gebruiken

onderhuids speelt zo veel mee dat het niet makkelijk is een specifieke boosdoener aan te wijzen.

daarnaast gaat de ontwikkeling in je image voort maar gebruikt dan toch een oldwebinterface... dat is toch ook een beetje raar. an beter een nieuwe zoals OPENwebif (opensource web interface)

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...