Ga naar inhoud


Welke HD kabel ontvanger naast een Dreambox?


t1rnanog

Aanbevolen berichten


Fijn om dat te horen, het topic over de diablo met een Ci+ slot vond ik ook erg interessant.

Ik heb namelijk de sony hx920 met alleen Ci+ zoek dus een apparaat wat een cam kan draaien bijv cccam.

Nu begreep ik dat intern nog niet werkte vandaar maar een aparte box ;)

 

Ik kwam deze nog tegen geen idee of het wat is Golden Media UNI-BOX 9060 CRCI HD PVR Class prijsje 119. Hij lijkt me alleen niet full hd de sat versie wel.

 

Klein off-topic vraagje weet iemand of film1 on demand ook werkt met een cccam? Of werkt dat alleen met een orginele interactieve hd box?

aangepast door t1rnanog
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Golden Media UNI-BOX 9060 CRCI HD PVR Class werkt perfect heb hem zelf ook draaien.

Is ful hd zapt goed en kan ook opnemen als je er een usb schijf aan hang.

Je moet nog wel even de juiste zoek frequenties ingeven en dan een blindscan starten dan vind hij alle kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

zoek naar de zappbox. werkt perfect met cccam en newcamd. ik heb de mijne op marktplaats gekocht.

 

Zappbox Kabel Ontvanger

 

De goedkoopste HD-Kabel-ontvanger met sharing mogelijkheden voor ziggo,

caiway en delta. De ontvanger wordt geleverd met een ingebouwde kaartlezer (CA) voor ziggo-, caiway- en deltakaarten.

Deze Nieuwe Kabelontvanger is zeer eenvoudig in gebruik en makkelijk in te stellen. de providerscan (fastscan) maakt het mogelijk om in "no time" naar de zenders te zoeken.

Het is ook mogelijk om de zenderlijsten te rangschikken naar uw eigen voorkeur. Dit kunt u dit doen met de afstandbediening of op uw laptop/pc met onze channeleditor.

 

Netals de dreambox en de opebox ondersteunt de Zappbox CCcam en newcamd, die netwerk sharing mogelijkmaken. De config-file is handmatig of via usb in te voeren.

 

Specificaties zappbox:

  • Garantie = 1 jaar !
  • taal menu = Nederlands, Engels, Duits, Arabisch, Pools, Frans, Spaans, Grieks, etc.
  • fast scan / Providerscan met netwerk ID
  • Handmatig zenderszoeken
  • Handmatig zenderszoeken
  • Netwerk mogelijkheden
  • Ingebouwde kaartlezer CA-->leest alle ziggo-,caiway- en deltakaarten (Conax,Irdeto,Viacces,Nagra,Seca,Cryptoworks)
  • update firmware is via netwerk of usb
  • inlezen config files = via usb
  • uploaden/downloaden zenderlijsten = via netwerk of usb
  • sharing via cccam en newcamd
  • Gelijktijdig verbinden met max 4 CCcam of Newcamd servers.
  • HD,CI
  • Annex A/B/C, hoge
  • zapt snel < 1 sec

geen reboot problemen die veroorzaakt worden door cccam of newcamd

Zap, Just for Fun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat zijn de mogelijkheden voor UPC, werkt een DM of andere kabelreceiver met de CI+ module? Graag iemand met ervaring.

Zit te denken aan een receiver met vervangbare tuners zoals de Xtrend ( heb al gelezen dat CCcam en UPC nog niet werkt )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een Dreambox heb je geen CI+ module nodig.

Deze werken met een softcam die een CI+ module emuleren.

Ziggo werkt met Irdeto en ik dacht UPC met Nagra dus dat zou geen proleem moeten zijn.

Je stopt je kaart met je abonnement erin en met CCcam zou dat gewoon moeten werken zonder CI+ module.

Hoe bedoel je trouwens dat CCcam en UPC niet werken ?

Ik heb het bij een vriend van me prima werkend gezien met een Dreambox 800.

Een AZ-box heeft ook verwisselbare tuners en die werken ook heel goed.

Bij een Dreambox kan je wel de tuner vervangen als die stuk is of kiezen tussen een sat tuner of een voor kabel ontvangst

maar hier kan maar 1 tuner in.

Een X-trend werkt ook met linux en een PLI image zoals de Dreambox en AZ-box dus dat lijkt me ook een prima ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stopt je kaart met je abonnement erin en met CCcam zou dat gewoon moeten werken zonder CI+ module.

Hoe bedoel je trouwens dat CCcam en UPC niet werken ?

Ik heb het bij een vriend van me prima werkend gezien met een Dreambox 800.

 

Mooi niet dus.

UPC werkt niet zondermeer in een dreambox met CCcam.

Of je vriend doet aan illigale cardsharing, of hij gebruikt de boxkey uit een originele UPC box wat zo 123 niet mogelijk is.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...