The Iron Maiden Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 hallo, ik heb een laptop met windows 7. Ik heb weleens problemen met de toetsenbord indeling van mijn laptop. Het vreemde is dat dit applicatie afhankelijk is. Zo is bijvoorbeeld in Word alles ok, maar in Sat4all de toestenbord indeling anders. Zo krijg ik een '=' als ik een '?" wil hebben. En zo zijn er nog wel andere voorbeelden. Dit is niet altijd het geval, een windows herstart verhelpt het probleem wel eens. Dit maakt het alleen maar vreemder. Een virusscan levert niks op. Wie weet waar dit aan kan liggen? (met de letters en cijfers is overigens niks mis) mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Pionewbie Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Rechtsonder bij toetsenbord/taalinstelling rechtsklikken en naar instellingen gaan. Warschijnlijk staan daar twee talen en twee verschillende toetsenborden genoemd. Verwijder de toetsenborden die je niet gebruikt (waarschijnlijk Nederlands) en laat degene die je wel gebruikt (waarschijnlijk VS Internationaal) staan. Als je een toetsenbord niet kunt verwijderen eerst even een ander taal kiezen en dan kan je bij de niet gekozen taal het toetsenbord wel verwijderen.
Hellum Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 als ik het goed herinner moet je shift + ctrl indrukken MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen