zulfikar Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Beste sat4all users ik wil heel graag sattv kijken maar doordat ik in een flat woon is het verboden om een schotel te plaatsen nu ben ik op zoek naar een ander oplossing en kwam via via op selfsat uit maar wie kan mij vertellen wat het beste is alles behalve een schotel. Graag een duidelijke en eerlijk andwoord. Mvg Zulfikar
satencom Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Dat gaat niet lukken Turksat 3A Oost beam: 110/120cm minimum Turksat 2A Oost beam: .... http://www.satstar.n...urk2a_east.html (officiêel) Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zulfikar Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 ik heb het over turksat west beam als ik het goed heb begrepen zenden ze 2 kanten op zo nee is eutelsat 7 graden wel een mogelijkheid.
zulfikar Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 http://www.satstar.net/beamfinder.html als ik 60 cm west beam in voer op ku band kan het volgens deze site wel maar wat is jouw ervaring. mvg Bulent
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Er zijn ook andere sites waar je de ervaringen van mensen in europa kunt zien weergegeven betreffende de ontvangst met aanduiding van de schotel afmeting king of sat heeft een heel informatieve met beam en schotelafmeting daar zie je de reeds door satencom beschreven afmetingen ook nog eens ter bevestiging OF als second opinion de selfsat is een vlakschotel voor gebruik in het centrum van de beam als ik dat zo kort mag samenvatten weinig opbrengst en extreem weersomstandigheden gevoelig. denk dat je satencom z'n hulp gewoon weg moet accepteren Dat gaat niet lukken True North Rebekka Bakken
satencom Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Je mag gerust een selfsat van mij kopen, maar het gaat allemaal niet werken met dit soort satellieten , je hoort ook wel wat Tonskidutch zegt, met de selfsat heb je strek signaal nodig . Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zulfikar Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 Kan geen schotel plaatsen mag het ook niet. ik snap niet waarom ze voor mensen met dit soort problemen geen goed oplossingen hebben alles wordt kleiner en beter maar op sat tv moet alles groter vreemd maar helaas waar
cookie monster Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 (aangepast) intenret stream: http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Turkey.html 4 januari 2012 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
zulfikar Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 intenret stream: http://www.lyngsat-s...try/Turkey.html wat betekend dit eigenlijk?
zulfikar Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 maar ken ik dan wel eutelsat 7 ontvangen met selfsat?
zulfikar Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 sjeeesus is er nu helemaal geen andere oplossing ipv 90 cm schotel wil niet konstand naar rtl4 kijken
cookie monster Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 intenret stream: http://www.lyngsat-s...try/Turkey.html wat betekend dit eigenlijk? open link , kliknaam zendre naaast logo ,klok dan livestream , en kijke maar (online) bv klik: Live Streaming Planet Çocuk from Turkey is also on these satellites: Türksat 2A - Eutelsat W3A btw: 7°E => selfsat h21d of h30d = nee C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
theo19 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Hallo er zijn nu ook een soort kastje wat via internet gaat en heb je geen schotel nodig gaat vooral voor de kanalen die je wil ontvangen op 7 west voor de nederlandse kanalen kan je het vergeten heb er even mee gespeeld beeld is niet slecht. Theo
mxds Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 ik heb een H21D en je kan er turksat mee ontvangen (lang niet alle transponders) maar het is niet makkelijk (vooral vangwege de scherpe skew) maar zoals ook bij sirius 4.8 valt het signaal vaak weg bij regen. Ik zou het niet proberen maar het is mogelijk dat een h30d beter werkt.
zulfikar Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Geplaatst: 7 januari 2012 mxds dankje van je reactie de h30d schijnt een nog sterkere ontvangst te hebben maar kan het niet goed bevestigd krijgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen