Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ben al een tijdje op zoek naar een stabiele image waarmee ik geen problemen krijg met geluid wat steeds minder synchroon loopt en waar ik toch makkelijk een cccam plugin op kan installeren.

heb dreamelite 2.1 geprobeerd maar met tspanel heb ik de juiste cccam plugin maar niet kunnen vinden. PLI werkt installatie technisch het best maar daarmee heb ik afstandsbediening problemen. Soms reageert deze helemaal niet.

iemand een idee welk image het beste werkt voor de DM500HD??

alvast bedankt?

aangepast door Michel
onduidelijke onderwerptitel

• Beheerder
Geplaatst:

Wat voor afstandsbediening problemen?

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand met een originele Dreambox DM500HD problemen had met de afstandsbediening i.c.m. een Pli image.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb nog eerder het vermoeden dat jij de boel niet echt optimaal voor elkaar hebt,net wat Michel zegt dit ligt echt niet aan de image. Ik draai al een hele tijd met Open pli maar ik heb nergens geen probleem mee. behalve die hele kleine dingen die iederen met pli heeft.

Geplaatst: (aangepast)

ben al een tijdje op zoek naar een stabiele image waarmee ik geen problemen krijg met geluid wat steeds minder synchroon loopt en waar ik toch makkelijk een cccam plugin op kan installeren.

heb dreamelite 2.1 geprobeerd maar met tspanel heb ik de juiste cccam plugin maar niet kunnen vinden. PLI werkt installatie technisch het best maar daarmee heb ik afstandsbediening problemen. Soms reageert deze helemaal niet.

iemand een idee welk image het beste werkt voor de DM500HD??

alvast bedankt?

Ik heb hier zelf ook een DM500 HD met open pli 2.1 werkt perfect

die had ook moeite met de afstandsbediening met reageren , maar heb een folie voor het oog geplakt aan de binnenkant van de DM 500HD ,en gelijk alle problemen opgelost (kreeg teveel straling van de tv ofzo had ik begrepen, hangt er namelijk net boven)

aangepast door greevels
Geplaatst:

Wat voor afstandsbediening problemen?

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand met een originele Dreambox DM500HD problemen had met de afstandsbediening i.c.m. een Pli image.

Mvg,

Michel

hoi Michael

ik heb een Org DB800se PLI 2.1 erop.

Films kijken vanaf interne harde schijf na 10 min reageert de afstandsbediening niet meer en de film loopt door, maar de ondertiteling frist ook.Dan druk ik op de stand-by knop dan reageert ie pas.

waar aan zou dat liggen?

ik hoop dat ik info krijg hierover.

Dank u gr Karl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...