dutchmaccer Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Hallo allemaal, Ik zit eraan te denken om TV te gaan kijken via de satteliet. Ik wil namelijk heel graag de commerciele Vlaamse zenders kijken. Ik zie deze alleen nergens in de zenderlijst staan. Weet iemand of het op een of andere manier mogelijk is om toch zenders als VTM te kunnen kijken? Alvast hartelijk dank voor de reacties! Groet, DutchMaccer
Puch Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Natuurlijk is dat mogelijk. Wat dacht je van TV Vlaanderen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
eNeRGy263 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Best dutchmaccer. Als ik dit lees, dan veronderstel ik dat je in Nederland woont en dan moet ik je teleurstellen want dan is er geen mogelijkheid om Belgische zenders te bekijken, tenzij je natuurlijk relaties hebt met mensen in België. Als je namelijk een belgisch adres hebt waar je een TV Vlaanderen kaart kan laten registreren, dan is het mogelijk om een kaart aan te schaffen. Er zijn natuurlijk ook andere manieren, maar daar wordt op dit forum niet over gepraat en die raden we ook niet aan.
Puch Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 dan veronderstel ik dat je in Nederland woont Dit had ik over het hoofd gezien bij mijn vorig antwoord. Zoals eNeRGy236 schrijft is dit inderdaad niet mogelijk vanuit Nederland. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
vladimirke Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Er zijn natuurlijk ook andere manieren, maar daar wordt op dit forum niet over gepraat en die raden we ook niet aan. Toch wel, eentje zie je vaak in de te koop-rubriek en dat is het ruilen van een tweede kaartje. Die andere manier wordt hier uiteraard, terecht, niet geduld.
rolandroland Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Meende dat er toch een zaak was door een onderneemster? Zij liet voetbal in haar café zien, daarvoor hoefde zij niet te betalen omdat ze buitenlandse zender liet zien waarvoor zij een kaart had? En dat mocht?
dutchmaccer Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 Bedankt voor de reacties! Jammer om te lezen dat het in eerste instantie niet mogelijk is. Ik woon idd in Nederland. Hoe werkt dat dan met ruilen? Wat ruil je precies en welke afspraken maak je met elkaar? Als je dus z'n kaartje hebt ben je klaar? Een waar kan ik 'ruilers' vinden?
vladimirke Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Dat ruilen is simpel. Je neemt een tweede CD-kaartje en dat kost je €2.50 per maand. Een Vlaming doet hetzelfde maar dan uiteraard met een TVV-kaartje. Hier op het forum 2e hands doe je een oproep om te ruilen of je gaat in op een vraag van iemand uit Vlaanderen. Je ruilt het kaartje "met gesloten beurs". Dus elk betaald z'n eigen kaartje alsof hij het nog zelf in z'n bezit heeft. Maak duidelijke afspraken over deze ruil en zeker hoe het gaat als je wil stoppen.
Eduard07 Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Het wachten is nog steeds op de Europese implementatie van keuzevrijheid abonnee-tv//provider/vrije uitwisseling van goederen en informatie binnen de EU --> abonnementskeuze over de grens maar binnen de EU. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
sattv4iedereen Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Het wachten is nog steeds op de Europese implementatie van keuzevrijheid abonnee-tv//provider/vrije uitwisseling van goederen en informatie binnen de EU --> abonnementskeuze over de grens maar binnen de EU. ik denk niet,dat dit er ooit zal komen. nu kan hollywood per land verdienen aan auteursrechten,en dan maar éénmaal. als ik logisch en nuchter denk,dan denk ik nee,komt er niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
wied Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 inderdaad, Europa heeft de landsgrenzen afgeschaft zonder de luchtgrenzen hieraan te koppelen... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
dutchmaccer Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 Nogmaals dank voor de hulp! Dus als ik het goed heb: ik moet bij mijn Canal Digitaal abonnement dus een extra smartcard nemen. Dat kost mij dan dus 2,50 euro per maand extra. De Vlaaming doet precies hetzelfde maar dan bij TV Vlaanderen. Vervolgens ruilen wij deze smartcard en steken deze in onze eigen ontvanger. Ik betaal dus eigenlijk voor de Vlaaming en hij betaald voor mij. Klopt het zo wat ik zeg? Dus de extra kosten zijn enkel 2,50 per maand. En stel: De Vlaaming stopt met betalen, kan ik dan per direct mijn betaling van 2,50 opzeggen bij Canal Digitaal? En zitten er risico's aan verbonden? Ik bedoel: Wat als Canal Digitaal hier achter zou komen?
vladimirke Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 Dus als ik het goed heb: ik moet bij mijn Canal Digitaal abonnement dus een extra smartcard nemen. Dat kost mij dan dus 2,50 euro per maand extra. De Vlaaming doet precies hetzelfde maar dan bij TV Vlaanderen. Vervolgens ruilen wij deze smartcard en steken deze in onze eigen ontvanger. Ik betaal dus eigenlijk voor de Vlaaming en hij betaald voor mij.Dat klopt volledig. Klopt het zo wat ik zeg? Dus de extra kosten zijn enkel 2,50 per maand. En stel: De Vlaaming stopt met betalen, kan ik dan per direct mijn betaling van 2,50 opzeggen bij Canal Digitaal? En zitten er risico's aan verbonden? Ik bedoel: Wat als Canal Digitaal hier achter zou komen? CD en TVV komen daar niet achter en wat zouden ze doen? Het is voor hun een inkomen van 2 maal €2.50 per maand. Het enige risico is dat de andere stopt met betalen en dan gaat het beeld bij jouw op zwart voor de Vlaamse zenders. Als tegenreactie stop jij ook met betalen, maar die kaart gaat dus een tijdje later pas op zwart. Daarom dat ik ook schreef dat je duidelijke afspraken moet maken.
dutchmaccer Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 Oke dank voor antwoord. Alles is me duidelijk. Nu zorgen dat ik een abonnement krijg op Canal Digitaal en dan een Vlaming zoeken die met mij wilt gaan ruilen. Als het zover is zal ik zeker een oproep plaatsen. ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen