SatDonkey Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Ik ben sinds kort eigenaar van een Inverto Scena 5M, en heb nu een oude aston cam met een seca3 kaart van CD inclusief HD pakket. Helaas werken de HD kanalen niet met de oude aston cam. Ik heb gelezen dat zowel de nieuwe aston cam, en de CD cam met de wereldbol erg goed werken in de scema 5m, maar ja dat is een investering van minstens 55 euro. De Matrix revolution is te programeren met keyfly, en dan werkt een seca 3 kaart dus ook goed, heeft iemand al ervaring met deze cam in combinatie met de scena 5m? Deze cams zijn tweedehands aan te schaffen, oftwel een goede optie mocht dit werken.
CDZakelijk Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Matrix is gewoon Game Over deze kun je het besten omsmelten tot broodrooster. In de Scena 5 werkt het besten de Aston 1.07 De CD module werkt ook redelijk maar is storing gevoeliger.
SatDonkey Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Ben ik het dus niet mee eens, op dit forum wordt er meermalen gesproken dat de Matrix Revolutions met keyfly perfect werkt. Vraag blijft, heeft iemand al ervaring met de Scena 5M in combinatie met een keyfly versie van de matrix cam en de HD kanalen?
SatDonkey Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Geplaatst: 19 januari 2012 De Matrix is besteld, en gisteren binnengekomen. Helaas stond er nog geen Keyfly op, verkopoer zij van wel, maar goed. Mijn vraag: Iemand in de buurt van Tilburg die deze Matrix kan programeren met Keyfly? Staat nu ucas v3.1+ op.
M_Z Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Inderdaad kun je de oude Matrix Revolution weer gebruiken, dit is al een tijdje bekend. Je moet met een Cas2 progger de files van KeyFly4.5 erop zetten en dan in het CI-menu alle coderingen behalve SECA op OFF zetten. Dan werken zowel de HD kanalen alsook de zenders met meerdere coderingssystemen zoals Mezzo en het MTV pakket. Even zoeken met google naar "KeyFly V4.5.zip" M_Z
CDZakelijk Geplaatst: 20 januari 2012 Geplaatst: 20 januari 2012 Kijk en zo leren wij ook weer bij Ik ga het morgen meteen proberen.
SatDonkey Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Geplaatst: 1 februari 2012 Ok, duurde even, maar dan toch eindelijk een antwoord. Het werkt perfect!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen