Ga naar inhoud


NED1HD werkt niet meer en RTL8HD stopt om 23:55?


Rasta 87

Aanbevolen berichten

Heb hier een vreemd probleem.

 

Ned1Hd werkt ineens niet meer, heb hier geen verklaring voor want alle overige zenders werken prima.

Ik heb de zender uit de lijst verwijdert en de kanalen opnieuw ingescand maar het probleem blijft, het maakt niet uit in welk bouquet ik hem plaats.

Heeft iemand een idee?

 

Verder stopt elke nacht om 23:55 de zender Rtl8HD, en gaat het beeld op zwart. Is dat normaal.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom NED1 HD bij jouw niet functioneert en de overige HD kanalen wel is inderdaad vreemde situatie.

 

Dat RTL8 HD om 23:55 uur op zwart gaat zou kunnen liggen aan het feit dat RTL8 HD om 00:00 uur overschakelt naar Penthouse HD.

Als je de optie Erotiek bij Canal Digitaal niet hebt opengesteld dan gaat het beeld inderdaad op zwart.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erotiek staat hier wel op aan, en toch gaat het beeld op zwart! Dus heb ik nog een probleem erbij?

Overigens hoorde ik dit van mijn vrouw want die kijkt 's avonds altijd een of andere serie en die kan ze dan niet afkijken...

...als penthouse dan ook nog eens begint heb ik nog een veel groter probleem! :grin:

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rtl8 HD op zwart gaat heb ik ook hier met Set Top Box paket om 0.00 uur snachts en als ik mijn niet vergis ligt het aan welk paket je afneemt van hun. Ook hier staat erotiek op aan

aangepast door Satkieker

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rasta87,

 

hier voor ;....als penthouse dan ook nog eens begint heb ik nog een veel groter probleem! :grin:, hoef je niet bang te zijn,

want Penthouse heeft eigen video en audio-pids en staat apart in je zenderlijst.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...