henkie73 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 beste lezers, ik heb vandaag mijn et 9000 geupdate met een nieuwe zenderlijst. alles werkt goed maar op History channel heb ik geen beeld & geluid maar wel ondertiteling (kaart van tv vlaanderen) de rest van het tv vlaanderen werkt wel normaal. weer iemand wat dit kan zijn. alvast bedankt gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
satencom Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 De transponder waar history channel op zit, even handmatig laten inlezen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
henkie73 Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 hmm hoe doe ik dit, ik heb hier niet zoveel ervaring mee. thanks gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
henkie73 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 kan niemand mij helpen hier mee.???? gr henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)