henkie73 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 beste lezers, ik heb vandaag mijn et 9000 geupdate met een nieuwe zenderlijst. alles werkt goed maar op History channel heb ik geen beeld & geluid maar wel ondertiteling (kaart van tv vlaanderen) de rest van het tv vlaanderen werkt wel normaal. weer iemand wat dit kan zijn. alvast bedankt gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
satencom Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 De transponder waar history channel op zit, even handmatig laten inlezen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
henkie73 Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 hmm hoe doe ik dit, ik heb hier niet zoveel ervaring mee. thanks gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
henkie73 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 kan niemand mij helpen hier mee.???? gr henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
satencom Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Je zou het op deze manier kunnen probiren Je moet kiezen welke tuner je wilt gebruiken voor handmatige scan. 2 Systeem Hier heb je twee opties tussen DVB-S (SD) en DVB-S2 (HD). 3 Frequentie je moet de exacte frequentie van de transponder die je wilt scannen in voeren. 4 Symbol Rate je moet de exacte symbol rate van de transponder die je wilt scannen in voeren 5 Polariteit Hier ziet je de opties voor horizontale, verticale, Circulaire Links en Rechts Circular. je stel de polariteit van de gekozen transponder die je wilt scannen. 6 FEC (Forward Error Correction) je moet de exacte FEC waarde van de transponder die je wilt scannen in voeren 7 Modulatie Hier heb je twee opties voor QPSK (SD) en 8PSK (HD). 8 Netwerkscan Hier heb je twee opties voor JA en NEE. Nee wordt gebruikt om de transponder (TP) gebaseerd op de gegevens scan die je ET 9000 heeft op dit moment. JA wordt gebruikt om de TP niet alleen gebaseerd op de bestaande TP gegevens, maar ook met behulp van nieuwe TP data te scannen, indien Er TP gegevens opnieuw invoerd van de TP. Natuurlijk, JA optie duurt het langer terwijl het misschien leidt tot een betere scan resultaat 9Alleen Free Scan Hier heb je twee opties voor nee en ja. Als je alleen Free to Air kanalen wilt scannen zonder enige codering, selecteer JA. Anders, selecteer NEE om alle FTA en CAS-kanalen te scannen. Druk op OK om de handmatige scan te activeren. Dit zal enkele minuten duren. Als de scan klaar is , dan zie je de gegevens van de opties en de nieuw gevonden zenders eronder. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
henkie73 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 beste satencom, ik heb het gedaan en ik vinden ook de zenders maar helaas nog steeds het zelfde verhaal. maar toch hartelijk bedankt voor je moeite. Gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen