marleentje Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Ik heb een dm8000 die op pli draait. Als ik in Menu Systeem Opname kijk daar vind ik de optie "reserveer schijfruimte (in GB) " Wat wordt hiermee bedoeld ? Wat vul ik daar best in, ik heb een 1TB harde schijf in m'n box zitten. DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
Loui (K) Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 (aangepast) Heb jij de schijf wel geformateerd toen jij deze in je box hebt aangesloten? Ik heb ook een DM8000 maar ik heb deze melding nog nooit gehad. 5 januari 2012 aangepast door Loui (K)
vGnp Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 De optie daarboven is Verwijder uit prullebak na (dagen) Als er minder schijfruimte beschikbaar is dan die je in door jou genoemde optie invult, dan wordt er eerder ruimte vrijgemaakt dan via de optie ingevulde hoeveelheid dagen. E.e.a. zou er voor moeten zorgen dat er genoeg ruimte is voor (getimede) opnames. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
marleentje Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 @ Louis, ik krijg geen melding, ik zie die optie staan in een van de submenus. Ik heb zeker m'n schijf geformatteerd bij in gebruikname. @ vGnp , dank ! DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
Loui (K) Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 @ Louis, ik krijg geen melding, ik zie die optie staan in een van de submenus. Ik heb zeker m'n schijf geformatteerd bij in gebruikname. @ vGnp , dank ! Sorry verkeerd gelezen oeps mij fout.Ja die optie heb ik ook, en het is net wat Gnp zegt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen