Dukdalf Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Hallo, Ik ben van plan, vanwege de te verwachten beperkingen die CD gaat opleggen op het aantal te openen kanalen op een kaart, naast één CD kaart die ik wil houden ook naar de kabel van UPC te gaan. Op mijn 7020HD zit ook een Tuner voor T/C. Kan ik eventueel via deze ingang de kanalen UPC via hun kaart ontvangen (met of zonder CI+ module?). Ik gebruik OpenPli. Als dit kan, heeft iemand ervaring hiermee?
h5550 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Hoi, Ik gebruik een DM8000 en een DM7020HD, voor sat en kabel(ziggo) Ik gebruik OpenPli 2.1 en de laatste CCcam voor de kaarten van ziggo en CD. Heb in elk geval al de zenderlijst aangepast als CD gaat kloten met de beperking, dan maar een uitgebreid pakket op ziggo. Maar in elk geval werkt super, zal ook wel met UPC. Wel even de goede instellingen invoeren . 2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912
Loui (K) Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Hoi, Ik gebruik een DM8000 en een DM7020HD, voor sat en kabel(ziggo) Ik gebruik OpenPli 2.1 en de laatste CCcam voor de kaarten van ziggo en CD. Heb in elk geval al de zenderlijst aangepast als CD gaat kloten met de beperking, dan maar een uitgebreid pakket op ziggo. Maar in elk geval werkt super, zal ook wel met UPC. Wel even de goede instellingen invoeren . Met UPC gaat niet werken die gebruiken een eigen protocol,en daar kun je zonder UPC decoder geen tv kijken.
Sigma Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 (aangepast) Wat ik nu niet snap is het volgende neem gewoon een twede kaart van canal digitaal het abo kost hiervoor 2.50euro met HD 7.50 euro voor je twede tuner is goed kopen als een abo bij ziggo of UPC plus dat je beeld kwaliteit ook dan nog ééns beter is ja sorry kabel komt er bij mij niet meer in!!!! 6 januari 2012 aangepast door Sigma Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
freaky Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Het schijnt wel te kunnen werken met UPC maar dan moet je box naar Polen om eea te doen. Dan kun je je UPC kaart gebruiken in je Dreambox. Maar hoe wie wat waar is mij niet bekend. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
h5550 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Ja , iets van het uitlezen van de boxkey, en een rsa key, die in de config van de CCcam gezet moeten worden. 2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912
Loui (K) Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 (aangepast) Ja oke er zal best iemand zijn die handig is en de box ombouwd,maar om nu te zeggen gewoon even dit doen dan heb je het mis. 6 januari 2012 aangepast door Loui (K)
Gast biggie0344 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 rsa en boxkey moet worden gejat uit de orignele box, dit gebeurt niet meer in polen.. kowalski was de naam : ik heb toen de tijd mijn eigen kaart ook bij hem gedaan.. echer daarna is hij op vakantie gegaan ( gevangenis. ) hij is er nu al uit alleen hij doet het niet meer de reden waarom hij erin ging was omdat hij ook voor polsat dat deed.. die kaarten zijn oook nagra onderstuendn hebben rsa/boxkey nodig... er is wel 1 persooon in nederland alleen hij doet er 2-3 maanden over ( druk/lui mannetje ) anders moet je het gaan zoeken in spanje ( ook populair vanwege de digital+ nagra kaart caid id: 1810 ) en ook een marokko heb je iemand zitten die dit doen.. echter dit doen ze niet gratis de prijzen gaan van 100-200 euro dus
Dukdalf Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Wat ik nu niet snap is het volgende neem gewoon een twede kaart van canal digitaal het abo kost hiervoor 2.50euro met HD 7.50 euro voor je twede tuner is goed kopen als een abo bij ziggo of UPC plus dat je beeld kwaliteit ook dan nog ééns beter is ja sorry kabel komt er bij mij niet meer in!!!! Ik heb een rekensom gemaakt. Voor een apart Internet en telefoon abo plus een tweede kaart van CD en de aankoop van deze kaart, met ook daarop weer de beperkingen is de kabel weliswaar iets duurder maar de mogelijkheden zijn daar weer wat groter. (b.v. uitzending gemist) Ik begrijp dat er aardig gefreubeld moet worden om de UPC kaart te laten werken, maar dat heb ik er niet voor over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen