Gene 1225 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Net gelezen op ZDNet-be : In Zweden is een nieuwe religie officieel herkend : KerK der Kopimisten . Heeft zo'n 3000 aanhangers , verdedigd het vrij delen van bestanden / informatie als een heilig punt . Zo : daar kunnen we wel wat mee dacht ik . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Psychosammie Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Hadden we niet ook al een rokers kerk? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gene 1225 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Ja , al 2000 jaar : Wie-Rook Maar ik besef dat ik waarschijnlijk twee keer heb gezondigd : ik heb file-sharing en religie in de discusie gebracht , en dat is tegen onze kerkregels ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
aardbeì Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 nobele instelling, echter, mij verontrusten die 3 hoofdletters K enigsinds... mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gene 1225 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 @ Aarbei : niet te ongerust zijn : de tweede hoofdletter K is mijn typfout en moet dus gewoon met kleine letter zijn ; De naam Kopimisten zou afgeleid zijn van " Copy me " . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
aardbeì Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 ah, gelukkig maar, een wederopstanding van de klukluxklan leek me niet wat mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
TangoBravo Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Erkende kerkgenootschappen hebben in Nederland belastingvrijstelling. Zouden ze dat daar ook voor elkaar krijgen? T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen