Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb momenteel de volgende installatie thuis:

- M-Vision 300 hd combo ontvanger

- schotel op rotor

Via digitenne kijk ik nu de Nederlandse zenders, de satelliet gebruik ik voornamelijk voor de Engelse zenders op 28 graden oost. Maar in principe kan ik dus 19 en 23 graden oost ontvangen.

Aangezien de kwaliteit van digitenne niet top is wil ik overschakelen op het family pakket van CD. Wat heb ik daarvoor nodig? Op de site van CD kwam ik dit tegen:

http://***geen-reclame***.nl/nl/losse-ontvangers-met-smartcard/losse-ontvangers-met-smartcard/standaard-startpakket-met-ci-module

Gaat dit werken met mijn ontvanger?

Groetjes, Erik

Geplaatst:

Als je met de schotel de 19,2 en de 23,5 kunt ontvangen en je bestelt een kaart van CD ,die past

zo in jou ontvanger ,de M-Vision 300 heeft Multi kaartlezer aan boort ,dus daar kun

je zo de kaart in doen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Heb ik dan geen CI module nodig? Kan de Canal Digitaal rechtstreeks in de ontvanger geschoven worden. Er zit nu een Digitenne kaart in maar die heb ik natuurlijk niet meer nodig als ik overschakel

Geplaatst:

Ik weet dat regen (of een flinke wolk) de boel kan verstoren. Maar ik gebruik de schotel nu ook al voor het kijken van de BBC kanalen en daar gebeurt het zelden dat ik geen ontvangst heb

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen