boerejde Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Hoi, Ik heb momenteel de volgende installatie thuis: - M-Vision 300 hd combo ontvanger - schotel op rotor Via digitenne kijk ik nu de Nederlandse zenders, de satelliet gebruik ik voornamelijk voor de Engelse zenders op 28 graden oost. Maar in principe kan ik dus 19 en 23 graden oost ontvangen. Aangezien de kwaliteit van digitenne niet top is wil ik overschakelen op het family pakket van CD. Wat heb ik daarvoor nodig? Op de site van CD kwam ik dit tegen: http://***geen-reclame***.nl/nl/losse-ontvangers-met-smartcard/losse-ontvangers-met-smartcard/standaard-startpakket-met-ci-module Gaat dit werken met mijn ontvanger? Groetjes, Erik
satencom Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Als je met de schotel de 19,2 en de 23,5 kunt ontvangen en je bestelt een kaart van CD ,die past zo in jou ontvanger ,de M-Vision 300 heeft Multi kaartlezer aan boort ,dus daar kun je zo de kaart in doen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
boerejde Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Geplaatst: 7 januari 2012 Heb ik dan geen CI module nodig? Kan de Canal Digitaal rechtstreeks in de ontvanger geschoven worden. Er zit nu een Digitenne kaart in maar die heb ik natuurlijk niet meer nodig als ik overschakel
JBnl Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Let wel op, als het hard regent heb je geen beeld meer op de schotel, en dat heb je met digitenne nog wel. groeten,JBnl
boerejde Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Geplaatst: 7 januari 2012 Ik weet dat regen (of een flinke wolk) de boel kan verstoren. Maar ik gebruik de schotel nu ook al voor het kijken van de BBC kanalen en daar gebeurt het zelden dat ik geen ontvangst heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen