lennie Geplaatst: 22 februari 2012 Geplaatst: 22 februari 2012 Je collega denkt er blijkbaar anders over. Terugbladerend zie ik een hoop gezever over een of andere AZ-box; dat heeft echt niks met VU+ te maken. Ik zoek het elders wel uit. Wiz, bedankt tot zover. VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
Beheerder Michel Geplaatst: 23 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 23 februari 2012 Je kunt natuurlijk ook eindeloos eigenwijs blijven. Het enige dat ik je netjes gevraagd heb, is je vragen steeds in een nieuw topic met duidelijke onderwerptitel te stellen. En daar denkt Wiz net zo over want als moderators dragen wij hier hetzelfde beleid uit. Dan draag je bij aan het overzichtelijkheid van het forum. Wil je dat niet, kan je inderdaad beter ergens anders naar toe gaan waar ze dat wel accepteren. Onze regels gelden namelijk voor alle leden en niet voor alle leden met uitzondering van Lennie.. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moderator wiz Geplaatst: 23 februari 2012 Moderator Geplaatst: 23 februari 2012 Inderdaad. En zoals Michel zei, maak een topic aan met wat je vraag is en we gaan je daar gewoon helpen. Ik ga deze draad sluiten, de eerste ervaringen met de Ultimo zijn uitgebreid aan de orde geweest hier. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten