Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben aan het bekijken om van sat naar kabel te gaan.

Heb nu een VUDUO (met cccam) maar wil eigelijk van die schotel af. (esthetisch)

Ziggo gezien bij kennisen en ziet er toch ook heel goed uit.

Misschien een kabel abo nemen en een VU ULTIMO aanschaffen met kabeltuner(s).

Maar moet ik nu ook net als bij sat 2 tuners nemen (voor kijken en opnemen tegelijk)?

Of kan je het af met 1 tuner (omdat alles als het ware op 1 "transponder" zit?

Of toch 2 cabletuners en dan doorlussen.

En een ziggo kaartje werkt die ook met cccam?

alvast bedankt, Bert

• Moderator
Geplaatst:

Je zult als je wilt kijken en opnemen denk ik toch 2 dvb-t/c tuners moeten hebben, ik kan mij niet voorstellen dat alle kanalen bij ziggo op 1 transponder zullen zitten. Die tuners kan je dan met een kabeltje doorlussen.

Ik heb geen idee wat voor een codering ziggo gebruikt, en of dat zou kunnen gaan werken met cccam.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Wat is er esthetisch mis meteen schotel?. Neem anders een kleinere van Multytenne, deze valt amper op.

Je gaat nog spijt krijgen als je overstapt naar de kabel. Je moet dan kijken naar de pakketten die zij leveren, weg vrijheid!!.

Via de schotel is zoveel FTA (gratis) te bekijken, daar kan de kabel echt niet tegen op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Beheerder
Geplaatst:

Het ziggo kaartje werkt over het algemeen prima met cccam. Soms moet je de camkey en camkey data handmatig in de cccam config zetten, maar met de meeste kaarten werkt dat 'out-of-the-box'.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...