Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als veelal lezer en niet kijker heb ik toch een keer een vraag:

Voor een klant probeer ik in hartje Utrecht (de dom op 300 meter afstand, uit line of sight, gelukkig.) een schotel op te hangen omdat de goede man Arte wil kunnen zien, welke door Ziggo uit het pakket gehaald is.

Deze was altijd gewoon te vinden op 19.2e, welke ik ook gevonden krijg met ong. 700 zenders.

Arte is echter niet meer te vinden. Ook niet met de frequentie op hun website die ik dan handmatig invoer.

(http://www.arte.tv/de/Wie-kann-man-ARTE-in-Deutschland-empfangen/2196954.html)

Volgens de lijsten op Lyngsat moet arte er zijn, hier heb ik ook niks gevonden. Kingofsat zegt hetzelfde.

Er staat een gebouw op 50 meter, maar niet hoog genoeg om andere zenders niet met ong. 75% binnen te laten komen.

Ik gebruik een Nokia Mediamaster 9200 en een simpele merkloze schotel van 66 cm.

Iemand enig idee?

Geplaatst:

Dat is in ieder geval helder: Dan nu op zoek naar wat ik precies fout doe. Bedankt! :)

Kan het gebouw één of meerdere transponders tegenhouden of is de oude nokia niet meer geschikt?

Geplaatst:

Kan je de Franse versie wel ontvangen? Deze heeft namelijk naast de Duitse en Franse audio ook een audio met het originele geluid (veelal Engels).

Arte (France)

11934 V 27500 3/4

SID 8159

VPID 168

APID 112 Frans

APID 113 Duits

APID 114 Engels

APID 115 Frans

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen