Toppert Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Hallo Iedere keer als ik een website bezoek komt er zo'n gele balk onderin het scherm in beeld Daar staat dan (Kan een van de invoegtoepassingen voor deze website niet uitvoeren) Ik vind dit zeer vervelend Nu ben ik aan het zoeken waar ik dit kan uitschakelen maar je raad het al ik vind het niet Is er iemand hier die me kan helpen Ik draai overigens met W7 Mvg VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
winwiz Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Rechts bovenin op het "tandwiel" klikken. Er komt een menu naar beneden en daar staat tussen Invoegtoepassingen beheren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Toppert Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Geplaatst: 7 januari 2012 Hallo Dank je voor de tip Had dat menu al wel gevonden maar waarschijnlijk met mijn ogen dicht geken Na jou tip nog eens goed gekeken en daar stond inderdaad nog van alles ingeschakeld Ben er blij mee dat het is opgelost Zo iritant Mvg VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen