Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Goedenmiddag!

Voor mijn nieuwe VU+ Duo, waarover niets dan lof, heb ik een extra AB gekocht maar ik krijg deze niet aan de gang.. De layout van de knopjes is net even anders, met name de bovenste rijtjes:

In tegenstelling tot de "oude" heeft deze extra AB linksboven een wit knopje met rood opschrift "TV" en rechtsboven een knopje "STB". Verder zijn de AB's identiek. Als ik op één van de overige knopjes druk, licht het knopje linksboven rood op, maar dat is dan ook alles. Wat ik ook doe, ik krijg geen reactie van de VU+ Duo.

Zie ik iets over het hoofd of is deze AB DOA?

Vriendelijke groeten en prettig weekend nog,

Henk

aangepast door Belsat

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

• Moderator
Geplaatst:

neen, je ziet niets over het hoofd. Die nieuwe afstandsbediening is een programmeerbare, en staat denk ik in de mode voor een Uno. Geen nood, je kan het ding aanpassen op de volgende manier:

druk op 2 en 7 tegelijk totdat de led blijft branden.

druk op de help toets

druk op 0001 (0001 =solo/duo)

je afstandsbediening staat vanaf dan in mode 0001, mode 0002 = uno, hetgeen hij stond bij levering denk ik.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Geniaal! Daar was ik nooit opgekomen. Wat is zo'n forum toch nuttig!

Vriendelijk dank, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...