Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag mij af waarom er zoveel updates zijn voor openpli ik heb zelden een verandering bemerkt.

Op de site van openpli zie ik dat er elke dag een nieuwe versie is, vervelen die mensen zich of heeft dit een serieuse reden.

Dit is gewoon een nieuwsgierige vraag zonder enige bijbedoeling.

Geplaatst: (aangepast)

die updates/aanpassingen/verbeteringen zullen er bij andere teams ook wel wat zijn, die zijn dan alleen beschikbaar voor de developpers/betatesters, en eens in de paar maanden wordt dan een nieuwe versie uitgebracht.

je zou enigma 2 kunnen zien als een kilometer, waar elke keer een slechte centimeter uitgeknipt en een goeie centimeter weer ingezet wordt, en soms worden er enkele centimeters toegevoegd, je merkt er dan niets van, maar is ook afhankelijk van hoe goed of oppervlakkig je dat bekijkt, of hoe uitgebreid je het gebruikt

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Enigma is niet het enige wat er op werkt. Zo'n ontvanger bestaat voornamelijk uit centimeters met externe applicaties (plugins) en worden ook regelmatig bijgewerkt. Bij de update of OpenPLi worden deze externe programma's ook meteen meegenomen. OpenWebif is zo'n plugin waar bijna dagelijks aan gewerkt wordt.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Ik vraag mij af waarom er zoveel updates zijn voor openpli ik heb zelden een verandering bemerkt.

Op de site van openpli zie ik dat er elke dag een nieuwe versie is, vervelen die mensen zich of heeft dit een serieuse reden.

Dit is gewoon een nieuwsgierige vraag zonder enige bijbedoeling.

Er is wel iedere dag een nieuwe versie gemaakt, dit wil nog niet zeggen dat er iets gewijzigd is, de image wordt iedere dag nieuw gebouwd met de wijzigingen van die dag ervoor.

Soms is er iets spectaculair gewijzigd, soms iets minder en soms helemaal niets.

Dat er iedere dag een "nieuwe" versie is wil nog niet zeggen dat je ook moet updaten, als je tevreden bent kan je gewoon door blijven draaien op je "oudere" versie, maar dan mis je misschien wel wat

Geplaatst:

Er kunnen soms foutjes weggepoetst zijn, waar je misschien zelf nooit last van gehad hebt, maar die door anderen mbv crashlogs gemeld zijn. Ik blijf het mooi vinden dat de meesten dit vanuit een gedrevenheid kunnen doen en hiermee anderen helpen.

Zat de "normale" wereld ook zo maar in elkaar... En zichzelf vervelen doen ze voorlopig niet nu de nieuwe Kernel er is. :cool:

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...