Ga naar inhoud

Vu Duo start niet meer op na een upload wat nu te doen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedeavonde allemaal ik heb een probleem met mijn Vu duo ,ik heb de vu geupload en dan vraagt hij als hij geupload is of hij opnieuw moet opstarten ik heb ja ingedrukt zoals ik altijd doe maar nu start hij niet meer op.

Hij geeft wel aan starting maar hij doet niets hij blijft op starting staan,en het rode lampje blijft ook branden , ik heb de VU Duo aan en uit gezet met de knop achter en de spanning er af gehad , maar het helpt niets. Ik denk dat ik hem ook niet kan flachen omdat ik geen contact hebt met mijn Vu Duo. .

Als ik bij Dcc kijkt geeft hij ook aan dat hij geen verbinding heeft met de Vu Duo .Wie weet de oplossing. M.Vr.Gr gbert.

Geplaatst: (aangepast)

je moet met een usb stick een nw boatloader erop zetten , daarna kun je gewoon weer via een nw image ook via de usb stick flashen , hij is echt niet stuk ,

ootloaders voor de VU+ Duo en de VU+ Solo

Met de komst van de nieuwe images met de kernel 3.1.1 is het noodzakelijk om van een recente(re) bootloader gebruik te maken die ook grotere images aan kan. Mocht je ontvanger nog niet voorzien zijn van de recente bootloader lees dan onderstaande werkwijze.

Werkwijze

1. Download de bootloader van je keuze (Duo of Solo) en sla deze op

2. Pak de bootloader uit op een USB stick, op de stick heb je nu de structuur: /vuplus/solo/cfe_cfe_auto.bin voor de Solo of /vuplus/duo/cfe_cfe_auto.bin voor de Duo

3. Plaats de USB stick in je ontvanger en start deze opnieuw op, flash nu dus zoals je altijd doet, alleen deze flash duurt maar een paar seconden en het is soms niet eens zichtbaar dat er iets gebeurd

4. Je ontvanger is nu voorzien van een nieuwe bootloader en gereed om een nieuwe image te flashen.

alles staat te lezen op de web site van pli

aangepast door martis

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...