Ga naar inhoud


Hoe verwijder ik ongebruikte Applicaties


gbert

Aanbevolen berichten

Hallo ik zou graag willen weten als je een applicatie hebt gedownload hoe je die terug kan plaatsen.

Ik weet dat je eerst met de AB naar menu moet dan applicaties dan rode knop maar verder weet ik het niet. wie weet het wel en wil mij even verder helpen .M.Vr.Gr gbert.

 

Ps ik heb een VuDuo met open Pli beta

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Menu -> Applicaties -> Rode knop, verwijderen -> kies dan waar de plugin in staat, meestal Extensions -> Zoek de plugin op in de lijst en ga erop staan en druk dan op OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jurgen ik heb tweede vraag om 12.23 geplaatst ,en toen had jij nog niet gereageerd op mijn eerster vraag want je reageerde pas om 13.15 en toen stond mijn tweede vraag er al omdat ik op de eerste vraag geen antwoord heb gehad heb ik hem iets duidelijker opgeschreven,dus ik ben mij van geen kwaad bewust. M.Vr.Gr gbert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite staan in beide threads dezelfde inhoudelijke vragen dus je had ook in jouw eerst geplaatste thread de aanvullende informatie kunnen verstrekken, desnoods als een antwoord op jouw eigen vraag.

Nu zie je dat jij in 2 opeenvolgende nagenoeg dezelfde threads hetzelfde antwoord hebt ontvangen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...