groeselt Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 sinds vandaag zie ik mijn D schijf niet meer. Deze is een partitie van een harde schijf bestaande uit 2 delen. Met pc inspector file recovery en met easeas partition master zie ik hem wel, en ook de bestanden. Maar hoe krijg ik hem weer in de verkenner zichtbaar zodat ik alle bestanden veilig kan brengen. partition magic krijg ik niet gestart die zegt partition drive letter cannot be identified. heb ook gparted en testdisk geprobeerd maar niks
ProXar Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Probeer eens in dosmodes te starten met een bootdvd en te kijken of je em dan wel kunt zien. Dan kun je fdisk/mbr doen. Make Boot Record. Normaal zou Partition Magic of een ander programma er wel uit moeten komen. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
groeselt Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 partition magic geeft die foutmelding, maar gelijkbare programnma's zien wel alle directory's maar kan er niks mee. Er staat wel ergens copy partition, maar alleen lokaal, ik heb er lokaal geen plaats voor. wil hem wel naar NAS kopieren maar dit gaat niet
groeselt Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 heb net gecontroleerd op bad sectors, maar niets, het is alsof ik geen drive letter eraan krijg toegevoegd of zoiets
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Als je control panel opent en rechtsboven in de search box 'partition' in typt krijg je een link naar de windows Disc Manager. Kun je hier iets in terugvinden? Misschien is de D om de eoa manier dubbel toegewezen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
groeselt Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 nee, dan kom ik in systeembeheer, hier staat niks erover
groeselt Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 ik kom wel in schrijfbeheer, en onder de betreffende partitie staat mislukt, hier kan ik niks mee, activeren doet hij niet. en verwijderen dan ben ik zowiezo alles kwijt
ProXar Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Kun je niets met één van de programma's op een Hirens Boot CD? Daar staan meerdere partitie programma's op. Het lukt niet om een clone of image te maken met iets van Norton Ghost? Daarna zou je em kunnen verwijderen en opnieuw kunnen aanmaken, image terug zetten en het draait weer als voorheen. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
groeselt Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Ik heb een kopie van de partitie met file doctor gemaakt naar een andere schijf, aantal bestanden waren helaas met errors.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen