michaelangelo Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 Ik wil mijn Schotel opnieuw afstellen en aangezien deze op de dak is bevestigd vroeg ik mij af of er ook een programma bestaat waarmee ik via mijn netwerk en laptop de signalen kan zien. Nu weet ik dat er al zoiets als Enigma E2 Satfinder bestaat. Maar bestaat er ook eentje die de LOCK kan weergegeven. Of kan ik mijn dreambox Signaalzoeker menu op de een of ander manier doorstreamen naar m'n laptop. Alvast bedankt! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Loui (K) Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 DreamboxE2SatFinder.zip Hier kun jij wel wat mee. Suc6
michaelangelo Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Geplaatst: 9 januari 2012 DreamboxE2SatFinder.zip Hier kun jij wel wat mee. Suc6 Ja, deze bedoelde ik. Deze heb ik al geprobeerd en het werkt wel goed alleen de dreambox signaal lock wordt niet weergegeven. Zijn er nog andere alternatieven? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
robot Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 FOUT lock wordt wel weergegeven met een vinkje in een hokje , en je hoort als het gebeurt een paar piep toontjes. Is een aanrader dit programma. grtn robot
michaelangelo Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Geplaatst: 9 januari 2012 (aangepast) FOUT lock wordt wel weergegeven met een vinkje in een hokje , en je hoort als het gebeurt een paar piep toontjes. Is een aanrader dit programma. grtn robot Waar zie jij de LOCK functie staan in dit progje? Hier even een screenshot geplaatst. 9 januari 2012 aangepast door michaelangelo [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
robot Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 ja dom, ik was fout heb te snel gelezen . We hebben het over twee verschillende programma's. Ik gebruik het progje ESM naar tevredenheid. Dit progje kan zowel E1 als E2 aan. Je kunt kiezen uit gesproken waarden voor het aantal dB's. of een meet toon. Wanneer het programma een lok detecteerd hoor je een aantal tonen na elkaar en wordt er een vinkje in het hokje gezet. Hopelijk kun je hier wel wat mee. succes robot.
michaelangelo Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 Thanks man. Ik ga het ESM prog proberen. Neem aan dat dit ook een freeware is. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
dagg Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Er is een andere/nieuwere versie van die jij niet gebruikt, als ik kijk naar je screenshot. Daar is naast de SNR ook een AGC balk te zien. Ze werken bij mij allebei niet magoe... Zoek die ff op .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Loui (K) Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Er is een andere/nieuwere versie van die jij niet gebruikt, als ik kijk naar je screenshot. Daar is naast de SNR ook een AGC balk te zien. Ze werken bij mij allebei niet magoe... Zoek die ff op ESM.zipDeze bedoel je?
dagg Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Nee, ook DreamboxE2SatFinder, ik zet 'm er ff bij ESM werkt wél bij mij, bedankt daarvoor! DreamboxE2SatFinder.zip .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen