Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerder een Dreambox 7020s met PLI erop gehad. Op dit moment heb ik een VU+ Duo met OpenPLI 2.1. Op de Dreambox kon ik altijd als ik meerdere softcams had geinstalleerd per provider en zelfs kanaal aangeven welke softcam deze moest gebruiken. Is dat nog steeds mogelijk? Ik kan het namelijk nergens vinden. Of is er misschien een plugin te vinden die dat mogelijk maakt?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

Niemand een idee? Als ik nou de CD kaart in een CI module zet, krijg deze dan voorrang op de softcam? Alles wat ik met m'n CD basis kaartje kan kijken vanaf de CI module en de rest via de share met MGCAMD met de buurman?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

• Moderator
Geplaatst:

We gaan hier zowizo niet discussieren over shares met de buurman.

Hoe deed je dat vroeger op je dreambox dan?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Heb een kabel op z'n router, dus eigenlijk is het inhouse :) Maar goed, daar gaan we het niet over hebben.

Op de Dreambox kon ik met enigma 1 altijd per provider of zelfs kanaal aangeven welke softcam deze moest gebruiken. Dat kan ik niet meer vinden nu ik de VU+ heb en ik denk dat het er niet meer in zit. Dacht dat er misschien een plugin voor zou zijn.

aangepast door ProXar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...