Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk een appart kanaal voor Ketnet en Canvas naast één. Als Belg ben ik daar fier op, dat zoiets binnenkort mogelijk zal zijn.

één+ en ketnet+ vond ik een grote flop, er is meer een testbeeld te zien dan programma's, ik vind het maar goed dat ze verdwijnen.

Dan is zijn er vanaf dan in België ook 3 publieke omroepen.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Kan ook 3e VRT zender via CDS/TVV en DVB-t ook ontvangen????

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Eindelijk een appart kanaal voor Ketnet en Canvas naast één. Als Belg ben ik daar fier op, dat zoiets binnenkort mogelijk zal zijn.

één+ en ketnet+ vond ik een grote flop, er is meer een testbeeld te zien dan programma's, ik vind het maar goed dat ze verdwijnen.

Dan is zijn er vanaf dan in België ook 3 publieke omroepen.

Timm1983

Hallo Timm1983,

Volgens mij heeft Belgie geen 3 publieke omroepen, maar 7 publieke omroepen!

De 3 Vlaamse (VRT), 3 Wallonische (RTBF) en 1 Duitse (BRF).

Het verbaast mij ook VRT2 overdag niet uitzendt. Op EPG staat dan: "no broadcast". De uitbreiding naar een derde Vlaamse net begrijp ik ook niet.

Maar vergis je niet, dat van de Nederlandse publieke omroep snap ik ook niet. Er wordt massaal herhaald, zelfs "de Wereld draait door" wordt sinds kort de volgende dag herhaald op Nederland 2.

En aan de andere kant zenden ze allerlei programma's uit via thema-kanalen, en die zijn bij voorbeeld voor de kijkers via de satelliet niet eens te bekijken. De programma's van Best.24 als voorbeeld zouden best kunnen worden uitgezonden op deze 3 nationale zenders als aanvulling.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...