Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo sinds gisteren geen zenders meer van Dolly Buster op freqentie 11200 op hotbird weet iemand waar ze naar toe zijn gegaan of wat er aan de hand is.

Graag een melding misschien alweer een erotische zender naar het kerkhof.

Gerardino

Geplaatst: (aangepast)

Hallo, ja viel mij ook op, ben even gaan zoeken via google en verschillende engelse forums beweren dat het einder verhaal is veroorzaakt door sharing, zie een posting van een engelse satelliet speciaal zaak hieronder:

10am today 9/1 Dolly Buster stopped broadcasting after it admits it cannot make money selling viewing cards and blames Card Sharing and the Internet

One of many I fear

Nou, lekker is dat, had nog 5 maanden te gaan op mijn kaartje, is dus nu een ijskrabber geworden ben ik bang, en t is nog geneens winter!!! pffff

aangepast door sjoemel71
Geplaatst:

Ohja, dat is elke keer hetzelfde verhaal met die Engelse club (Turbosat geloof ik). ThemeX, Sexview en nu weer Dolly Buster. Ze huren een transponder voor een paar maanden, verkopen een berg kaartjes en zodra ze weer wat moeten afrekenen voor hun transponder melden ze doodleuk dat de toko stuk is. En een paar weken daarna verkopen ze weer een ander kaartje. Kennelijk blijft die truuk werken.

Geplaatst: (aangepast)

Ohja, dat is elke keer hetzelfde verhaal met die Engelse club (Turbosat geloof ik). ThemeX, Sexview en nu weer Dolly Buster. Ze huren een transponder voor een paar maanden, verkopen een berg kaartjes en zodra ze weer wat moeten afrekenen voor hun transponder melden ze doodleuk dat de toko stuk is. En een paar weken daarna verkopen ze weer een ander kaartje. Kennelijk blijft die truuk werken.

Inderdaad Turbosat is de grote boosdoener en zoals je zei is het in het verleden al meer voorgekomen ze zijn in de UK ook de importeurs en distributeurs voor de ICECRYPT ontvangers, die worden hier in Europe Mainland zoals de engelsen dat zeggen verkocht onder de naam Octagon oa,ook een Duitse firma zoals Dollybuster als t goed is, anyway, geven ze sharing de schuld terwijl ze bijna elk merk linux ontvanger in hun assortiment hebben lekker hypocriet!, nu weet ik wel dat het uiteindelijk de verantwoording is voor de eindgebruiker wat die met zo'n Linux ontvanger doet maar toch stinkt t hier een beetje mijn inziens want ik weet ook dat ze zelf heeel erg betrokken zijn met de ontwikkeling van Firmware t.o.v Softcams etc voor deze ICECRYPT ontvangers, TURBOSAT YOU GUYS STINK, er zijn in de UK diverse satelliet leveranciers die nu met een berg kaartjes zitten die niet gecompenseerd gaan worden volgens eigen zeggen dus laat staan een eingebruiker, boycotten die gasten zou ik zeggen, Pfff moest t ff kwijt hoor, en ja t lucht op, zal wel een Ban krijgen nu :crazy:

aangepast door sjoemel71
  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen