Ga naar inhoud

enquetevraagje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

SteL: je wilt probleemloos Canal Digitaal kunnen kijken, maar je wilt ook alle free to air-kanalen van Astra en Hotbird ontvangen.

Wat is dan de beste/meest betrouwbare ontvanger?

Frits S.

Geplaatst:

Minstens een toestel-reciever met een CI-slot , een geldig kaartje of de nodige atributen om een te maken .

Het toestel is zodanig persoonsgebonden dat het zéér moeilijk is om een realistische vergelijking te maken.

Als je een bepaald toestel koopt waarbij het programmeren van kaartjes nodig is , sta dan even stil bij de gedachte -ga ik dit zelf kunnen of zal ik bij iedere update van key's bij iemand terecht moeten kunnen.

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

@odul,

Frits stelt helemaal niet zo veel eisen. Een Canal+ goedgekeurde ontvanger is in dit geval al voldoende met een geldig abbonement en dus de officiele C+ kaart.

Geplaatst:

als je bij de sat zaak een reciever wilt kopen dan raden ze 9 van de 10 keer een seca bak aan ze zullen je bijna nooit een degelijke ci ontvanger aan praten .

dit omdat ze van canal+ voor elke ontvanger met een kaart proficie krijgen.

dus als je wat wilt ga dan meerdere sat zaken langs en laat je goed informeren.

gr btserver

Geplaatst:

die provisie is klare onzin natuurlijk.

De meeste starters willen voor een minimaal bedrag starten,aan gezien de prijs van een canalplus kaart bij een niet secakast bijgeteld moet worden is de prijs

vaak doorslaggevend om voor een secakast te kiezen(zeker pakket aanbiedingen).

Denk ook aan prijzen van modules.

Geplaatst:

Hoi Satbetweter,

Ben het in grote lijnen eens met hetgeen je zegt; toen ik begon heb ik een Secabox gekocht, eenvoudige menu struktuur en met patch plenty kanalen, sedertdien heb ik een klein arsenaal opgebouwd, de Secabox heeft vandaag de dag nog steeds de voorkeur bij andere leden van het gezin.

Het is zoals met auto's de een loopt warm voor een Panda terwijl de ander alleen een Porche aanvaardbaar vindt, gewoon een kwestie van muntjes, toch..

groet

gamgra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen