dirkvandenhende Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Ik heb deze ochtend de smart-card "tv-Vlaanderen" via internet willen activern.... niet gelukt, reeds 3 maal met medewerker gebeld ... nog steeds geen beeld (hoewel BVN perfecte ontvangst geeft ! dus: de schotel staat juist) Wie weet raad ? M'n ontvanger is: Technomate 3500TM D+USB. De chip van de smart-card moet toch naar boven ? Nergens vind ik een handleiding over m'n ontvanger, De mensen van TV-Vlaanderen spreken van eventueel een up-grade van het toestel bij de winkelier waar ik het toestel heb gekocht ... handig ! even 2000km over-en-weer rijden ? òf dit doen via internet ... Als leek heb ik geen idee hoe ! Kan iemand helpên aub ?
CDZakelijk Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Kijk even of je ook de duitsers kunt ontvangen. BVN zit op meerdere satellieten. Als dit zo is zul je even iemand in de buurt moeten zoeken die ook een sat ontvanger heeft en even moeten vragen of het kaartje er even bij hem in mag. Er bestaat altijd een kans dat het probleem daadwerkelijk door de ontvanger komt.
Gast technoboy Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 (aangepast) Update kan je hier downloaden,http://www.technomate.com/download/TM-3150-3500D%20Series%20V2.14-10-Aug-2010.zip vervolgens uitpakken op een USB stick. In het menu instelligen van je ontvanger kan via het onderdeel USB deze dan aanklikken en laten installeren. 10 januari 2012 aangepast door technoboy
jempnan Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 voor de meeste technomates met ingebouwde lezer moet je de kaart met de chip naar beneden invoeren misschien zo eens proberen! succes Technomate TMS1500CI+ en TM9600HD Combo met Multytenne Astra 1/2/3 en HB
katwezel Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 eerst upgrade doen via de link van technoboy , dan kaartje met de chip naar beneden insteken , afstellen op vrt 1 en max een uurtje wachten , M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
astro iris Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 Ik had ook een Technomate en de chip moest steeds naar onder ingestoken worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen