Sodan Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Hallo, Ik heb pas tv vlaanderen in huis gehaald, ik heb alles geinstalleerd maar wanneer ik de HD ontvanger wil instellen lukt dit niet. Ik krijg namelijk geen signaalbalk te zien, waardoor ik mijn satelliet niet correct kan afstellen. Weet iemand wat ik moet doen?
Alventali Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 (aangepast) Ik zou van die satelliet afblijven als ik jou was anders heeft niemand straks nog beeld. Nu ff zonder gekheid. Welke ontvanger heb je misschien is er hier wel iemand die de zelfde heeft en dan komen we wat makkelijker tot een op lossing. Als je ontvanger zelf geen signaal balk heeft (ik zou toch nog eens door het menu heen lopen) Dan zou je voor een paar euro een simpel signaal metertje kunnen kopen en daarmee je schotel uitrichten Is bij de meeste bouw markten wel te verkrijgen. 10 januari 2012 aangepast door Alventali Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Sodan Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 Haha het is een sat801 M7, het probleem is dat ik de signaalbalk wel te zien krijg als ik op standby druk, (dan krijg ik hem de volle 2 sec te zien) en das ook al.. ALs ik alle stappen volg zoals in het boekje (dat zegt dat je de signaalbalk te zien krijgt na dat je je taal geselecteerd hebt) kom ik niet verder dan het selecteren van de taal.. want de balk is nergens te zien of te vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen