Ga naar inhoud


Tijd voor Aktie !


Eddy VL

Aanbevolen berichten

De persoon waar ik toegang heb, heeft volgens eigen zeggen geen payserver, maar een klein clubje met hoofdzakelijk basispakketjes met een enkel HD of familiepakket.

 

Ik citeer:

 

 

 

Je bestempelt mijn handelen als illegaal, maar kunt dat vervolgens op geen enkele manier motiveren. Dan zijn we nu wel uitgepraat. ;)

Ik zeg niet dat je handelen illegaal is. Ik zeg dat als het inderdaad zo is, dat je lid bent van een payserver, gratis of niet gratis, dat dit inderdaad niet legaal is. Of zijn payservers ineens wel legaal?

Niet meer, en niet minder.

aangepast door Corke
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Jaja je had het duidelijk over mij, dat bleek overduidelijk uit je verhaal. Dan moet je nu niet terugkeutelen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja je had het duidelijk over mij, dat bleek overduidelijk uit je verhaal. Dan moet je nu niet terugkeutelen.

 

Mvg,

 

Michel

Ik keutel niet terug. Ik had het duidelijk over jou inderdaad.

Maar je bent zelf nogal onduidelijk of je nu ook bij een payserver zit. Het is via een vriend, en je betaalt er niet voor, maar het is wel een payserver???

En als dat inderdaad een payserver is, kun je er een draai aan geven hoe je het wilt, maar payservers zijn dacht ik niet legaal.

Dat punt wilde ik ff maken. En zo heb ik het goed genoeg uitgelegd.

aangepast door Corke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het over een share en niet over een payserver. Misschien toch even bij Hans langs gaan? :P

Geen payserver dus. Is dat duidelijk. In dat geval ben je wat mij betreft inderdaad niet illegaal bezig.

Was me niet 100% duidelijk of het hier om een payserver ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen payserver dus. Is dat duidelijk. In dat geval ben je wat mij betreft inderdaad niet illegaal bezig.

Was me niet 100% duidelijk of het hier om een payserver ging.

 

Wat versta je onder een Payserver ?

 

Voor een abonnement moet je betalen en als de vriend van Michel hetzelfde abonnement heeft dan betaald hij hier ook voor . Je bent allebei lid van de club GALBAKKEN dat Canaldigitaal heet en die houden er ook Illegale praktijken op NA en wat zij doen werkt nu heelaas averechts. Als ze nu de limiet op 6 hadden gezet dan had je hier niet zo'n lange discussie.

 

Ga er maar vanuit dat er mensen bezig zijn met hak en breekwerk om Canaldigitaal een hak te zetten en dan zullen we zien wie de langste de adem heeft.

 

Ik Ga weekend houden.

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder een Payserver ?

 

Voor een abonnement moet je betalen en als de vriend van Michel hetzelfde abonnement heeft dan betaald hij hier ook voor . Je bent allebei lid van de club GALBAKKEN dat Canaldigitaal heet en die houden er ook Illegale praktijken op NA en wat zij doen werkt nu heelaas averechts. Als ze nu de limiet op 6 hadden gezet dan had je hier niet zo'n lange discussie.

 

Ga er maar vanuit dat er mensen bezig zijn met hak en breekwerk om Canaldigitaal een hak te zetten en dan zullen we zien wie de langste de adem heeft.

 

Ik Ga weekend houden.

 

Mazlzlz

Avalon

 

Helemaal mee eens .

 

Alleen kan nog geen weekend houden.......

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel, schreef op 11 januari 2012 - 18:03 :

Ik was het gedonder gisteren helemaal zat.

 

Ik heb vandaag (voorlopig gratis) via een lid toegang gekregen tot een cardsharing server.

Michel

Had ik het dus toch goed gelezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jullie hebben anders nog steeds str0nt in jullie ogen want in mijn boekje is een payserver iets anders dan een cardshare server. Een Dreambox met cccam er op is namelijk al een cardshare server. Maar ja, jullie is het dan ook niet om 'payserver' of 'cardshare server' maar gewoon het generieke galbakken en topic verzieken te doen.

 

Als je voortaan wilt zieken, stel ik dringend voor even het contactformulier te gebruiken, want ik ben niet heel tolerant met al dat extra werk op dit forum de afgelopen dagen.

 

Happysat, nietzeggende verwijzingen naar andere fora worden door mij altijd verwijderd. Als je wat te melden hebt, doe je dat hier of niet. Dan is het ook blijvend vastgelegd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar is toch niets mis mee CD is toch betaald voor alle kanalen

 

gebruik maken van een cardsharing server is niet legaal, toch? Zelfs als hij er niet voor hoeft te betalen.

Dat hij er een betaald abonnement naast heeft, staat daar toch volledig los van.

Je maakt gebruik van iets wat niet legaal is. En dat weet iedereen donders goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...