pirrewit Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Bij mijn TV Medion was een klein schijfje van pakweg 7 cm met Nero Mediahome 4 essentials. Met welk toestel moet ik dat lezen? Waarom is dit bij een TV toestel? grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
vGnp Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Installeren met de CD/DVD speler in je PC neem ik aan. Waar dat Nero voor is zie je in de bijlage. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Bij mijn TV Medion was een klein schijfje van pakweg 7 cm met Nero Mediahome 4 essentials. Met welk toestel moet ik dat lezen? CD speler.. Waarom is dit bij een TV toestel? Geen idee.. grt
pirrewit Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 (aangepast) gaatje is te klein voor cd lezer grt 10 januari 2012 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 Installeren met de CD/DVD speler in je PC neem ik aan. Waar dat Nero voor is zie je in de bijlage. vGnp dus zou ik een film van de HDD op de pc kunnen bekijken op de nieuwe smart tv vermits deze laatste is verbonden in het netwerk met wlan? grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
theparasol Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 BV. Ik verwacht dat je met de installatie cd een upnp dlna server opzet waardoor de tv de content op de computer kan afspelen.
pirrewit Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 BV. Ik verwacht dat je met de installatie cd een upnp dlna server opzet waardoor de tv de content op de computer kan afspelen. kom ik weer bij mijn topic start grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
theparasol Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Die 8cm past gewoon in elke optical drive van een computer, probeer het maar uit! De tv is een upnp dlna server nodig in het netwerk om digitale content vanaf de netwerkkabel weer te kunnen geven. Als je die 8 cm disc niet vertrouwt probeer dan tversity eens, die is gratis voor thuisgebruik. Het heeft allemaal pas zin als je van plan bent of wens hebt om digitale content van je pc (fotos/muziek/film/video/opnames) te tonen op je tv. TV moet uiteraard met netwerk verbonden zijn
pirrewit Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Geplaatst: 10 januari 2012 Heb een nieuwe poging gedaan en inderdaad uiteindelijk gaat het in de cd drive. Enkel was het wat nauw en moest ik meer dan normaal neerdrukken en vreesde ik beschadiging. Allen bedankt. Zal het programma eens bekijken. grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen