Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

de wiki zegt het volgende:

ratelimitecm

HakenGruen.png parameter is optional

number of different SIDs in ECMs allowed for an interval

Dus het aantal sids per interval. Dus als je hem op 4 zet staat de limiet op 4 en niet op 5. Waarom zou je hem bij gebruik in een receiver dan op 3 moeten zetten in plaats van 4?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb het gelezen ergens op een site, ik had het eerst ook op 4 staan in mijn vuduo en 4 andere users er aan, toen werd het ook elke keer zwart als men naar verschillende zenders keek, als ze allemaal naar de dezelfde zenders kijken doet de cache zijn werk, ik heb de rate op 3 gezet en nergens meer last van, nu heb ik een ubuntu servertje draaien en die staat op 4, omdat daar zelf geen tv op gekeken word kan die er 4 laten kijken zonder dat de kaart zwart word.

En welke site weet ik niet meer, heb ze bijna allemaal gehad ;)

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Ik denk dat dan ook de dvbapi ook als user geteld word, want die staat ook gewoon in de user lijst

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...