Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, het updaten via de USB stick met "OpenPLi-2.1-beta-et9x00-20120110_usb" erop werkt niet. Bij bij vorige DB7025 kon ik via het netwerk een NFI uploaden. Is dat hier ook mogelijk.

Welke toest combinatie moet ik gebruiken op de xtrend om hem in de boot modus te krijgen

Geplaatst: (aangepast)

Hallo, het updaten via de USB stick met "OpenPLi-2.1-beta-et9x00-20120110_usb" erop werkt niet. Bij bij vorige DB7025 kon ik via het netwerk een NFI uploaden. Is dat hier ook mogelijk.

Welke toest combinatie moet ik gebruiken op de xtrend om hem in de boot modus te krijgen

Er is hierover al het e.e.a. geschreven. PLi op een usb stick zetten (in de root, kijk evt. even op het forum voor meer info hoe precies). Box uitzetten en weer aan. Box herkent de nieuwe versie en installeert deze. Mocht dit niet werken, dan bij aanzetten van de box de OK knop aan voorzijde indrukken terwijl je de box aanzet.

Let wel, de laatste bootloader moet voor de update wel op de box geinstalleerd zijn.

Suc6.

aangepast door BeoMaster

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Geplaatst:

Hallo Beomaster,

Dank voor je tip... die OK toetst wist ik niet...

Nu een rare vraag... bootloader??

Alvorens de laatste PLi erop te zetten, moet de box eerst voorzien zijn van juiste bootloader.

Als ik me niet vergis is ie hier te downloaden: http://www.et-view.com/

Bootloader op dezelfde manier laden als PLi.

Wellicht dat het wel zinvol is om eerst e.e.a. hierover te lezen op het forum. Er zijn gevallen bekend

waar het plaatsen van de bootloader niet helemaal goed is gegaan. Bij mij ging alles gelukkig naar wens.

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Geplaatst:

daar zit ook een beetje het probleem, het booten van USB werkt niet... of ik nu de OK of pijltje om hoog indruk.. geen resultaat

Geplaatst:

daar zit ook een beetje het probleem, het booten van USB werkt niet... of ik nu de OK of pijltje om hoog indruk.. geen resultaat

Al een andere usb stick geprobeerd ?

De usb ingang aan de achterzijde box geprobeerd ?

• 5 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Heb je de map waar openpli in staat wel hernoemd naar ET9X00, anders werkt het ook niet.

aangepast door Opel

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Geplaatst:

De hele middag zitten proberen, maar opgelost nu.

Eerst weer de oude bootloader ginstalleerd, daarna de nieuwe er weer over heen.

Toen de pli image op usb en het werkte in één keer.

Nooit eerder dit probleem gehad, gelukkig is het bij mij zo gelukt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...