Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Ik heb bij een ger bedrijf 2 gw kaarten besteld ik heb een pho smartm progr ik heb div soorten software ik ben twee weken bezig<BR>resultaat 0,00 o ja mijn vrouw!! <BR>Wat heb ik of doe ik verkeerd vroeger las ik nog wel eens over een 1250 stappen plan bestaat zoiets ook voor gQld w
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Het is allemaal niet zo....heel moeilijk, maar van vandaag op morgen zal het moeilijk lukken als je totaal geen weet hebt van wat je doet en waar mee je bezig bent?!<P>1. Volgens ik kan opmaken uit de tekst van je bericht wil je een goldwafer kaart progen, en een kaartje proggen voor seca codering.<P>2. Bij mijn weten heb je daar een goldprogrammer voor nodig (mogelijkheid 1), of een Phoenix Programmer en een JJM Programmer (mogelijkheid 2).<BR>Met alleen een Phoenix programmer kan je niets!<P>Wees in het vervolg eens wat duidelijker, en geeft informatie over welke codering het gaat enz... dan zal er vlugger iemand reageren.<BR>Ik geef je nog een tip, veel lezen op het board en je leerd heel veel.
klinkie Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 hallo,<P>of je schaf gewoon een goldprogger aan.<BR>dan is het helemaal simpel<P>groeten<P>........dat zeg ik........humax....... dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten