Gerrit Vermeulen Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Ik ben E1 gewend dus moet even wennen aan de openPLI E2 interface. Mogelijk kan iemand mij wat tips geven? Wat ik niet helemaal snap is dat sommige applicaties onder de blauwe toests (blue panel) komen te staan en andere zie je weer via het [Menu] [Applicaties]. Weet iemand wat het verschil is? Ik heb bijvoorbeeld Netcaster en Shoutcast geinstalleerd. Netcaster vind ik terug onder de blauwe toests en Schoutcast staat weer onder het menu - applicaties. Dreambox 7020 & 600
Loui (K) Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 (aangepast) Er is geen verschil, het is in mijn ogen een extraatje in Pli om onder de blauwe toets de plugins te plaatsen. en in Menu/Applicaties is normaal bij elke image. 11 januari 2012 aangepast door Loui (K)
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 11 januari 2012 Auteur Geplaatst: 11 januari 2012 Dus er zit verschil tussen een applicatie en een plug in waarschijnlijk.... Dreambox 7020 & 600
Loui (K) Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 (aangepast) Dus er zit verschil tussen een applicatie en een plug in waarschijnlijk.... Ligt eraan hoe je het bekijkt,De applicaties die jij ziet in Menu/Applicaties zijn het zelfde als onder de blauwe knop alleen worden ze daar niet allemaal getoond. Kijk zo ziet het er bij mij uit 11 januari 2012 aangepast door Loui (K)
vGnp Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Hangt (ook) van de plugin/applicatiebouwer af. Bij b.v. EPGRefresh heb je de optie om de plugin behalve onder Applicaties ook onder de blauwe knop te plaatsen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen